У Мексиканській затоці стався розлив 26 000 барелів нафти

У Мексиканській затоці стався розлив 26 000 барелів нафти

Катерина Бєлоусова

Існує потенційна небезпека для дельфінів, птахів та інших тварин

У Мексиканській затоці біля узбережжя Луїзіани, США, стався розлив 26 000 барелів нафти, що еквівалентно ємності двох плавальних басейнів олімпійського розміру.

Сім бурових установок припинили роботу, а берегова охорона продовжує пошуки джерела викиду, повідомляє Bloomberg.

Зазначається, що берегова охорона проводить очищення акваторії від нафти. Розлив не вплинув на рух суден, і нафта не досягла берега.

В матеріалі розповіли, що в районі аварії є кілька операторів трубопроводів. Аварійну ситуацію помітили завдяки падінню тиску в трубі. Однак поки що невідомо, яка компанія за неї відповідальна.

Екологи з тривогою відреагували на розлив, підкресливши потенційну небезпеку для дельфінів, птахів та інших тварин. Вони наголосили на необхідності зупинити нове морське буріння нафти. 

"Адміністрація [президента США Джо] Байдена повинна прокинутися і припинити дозволяти нафтовим компаніям розширювати свій важкий слід у наших чутливих прибережних водах", – сказала експертка Центру біологічного різноманіття Крістен Монселл.

Нагадаємо, в Азовському морі поблизу окупованого Бердянська, Запорізька область, фахівці Оперативного штабу з фіксації екозлочинів виявили розлив нафти на площі 1 434 км2 – разом товстий та тонкий шар. Окупанти не  вживали жодних заходів для ліквідації наслідків.

Раніше ЕкоПолітика склала перелік найбільш масштабних екологічних катастроф Європи та світу, які сталися за останні 70 років.

Теги: , ,
Читайте також
Названо екологічні наслідки ракетного удару по ДніпроГЕСу
Названо екологічні наслідки ракетного удару по ДніпроГЕСу

Орієнтовні збитки від забруднення нафтопродуктами сягнули 159 тисяч гривень

Виробництво одягу, ліків та техніки стає ключовим рушієм попиту на нафту – МЕА
Виробництво одягу, ліків та техніки стає ключовим рушієм попиту на нафту – МЕА

Раніше нафту масово використовували для транспортного сектору, однак наразі для нього розвивають екологічні альтернативи