У Києві 19 лютого презентували брендинг Чорнобиля з логотипом, який змінюватиметься щороку й поступово зникатиме.
Брендинг зони відчуження створило українське креативне агентство Banda з метою привернути увагу до зникнення місць пам’яті, йдеться на сайті агентства.
Зокрема, новий логотип, який нагадує про трагедію 1986 року, повинен зникнути до 2064-го, коли АЕС остаточно виведуть з експлуатації.
Як зазначається, це перший у світі непостійний логотип. За його основу було взято форму поверхні реактора, з якого й почалася історія зони відчуження. Щороку зображення буде видозмінюватися до повного зникнення. Кожна зміна логотипу відбуватиметься 26 квітня — як відомо, саме цього дня 1986 року на Чорнобильській АЕС і трапилася трагедія. Цей день символізуватиме й новий рік для Чорнобилю.
Ідея змінності логотипу, за словами Banda, робить кожен предмет колекційним, перетворюючи його на частину історії. Вона допомагає поєднувати в одному місці минуле і майбутнє, нагадуючи про вплив трагедії 1986 року на сьогодення.
Крім того, Вanda спільно зі студією Other Land і Orient Web Developmen розробили новий сайт Чорнобильської зони, який дає змогу подорожувати в часі.
Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що Міндовкілля й Мінкультури підписали меморандум про розвиток туризму в Чорнобильській зоні.