Розробники з Кривого Рогу показали футуристичний вантажний електромобіль. Фото facebook.com/Vitaliy.Bryzhalov

Розробники з Кривого Рогу показали футуристичний вантажний електромобіль. Фото

Романа Слісар

Випуск вантажівок CoolOn планували запустити вже в 2020 році, однак через карантин плани довелося змінити

Команда інженерів із Кривого Рогу працює над розробкою вантажного електромобіля CoolOn, призначеного для служб доставки.

Про це повідомив один із членів команди Віталій Бризгалов.

Розробник продемонстрував один із варіантів дизайну електромобіля – він має довжину 5 м, ширину 1,7 м і висоту 2,1 м.

Як зазначається, вантажний відсік може бути як з відкритим кузовом, так і з встановленим спецобладнанням для прибирання вулиць, маніпулятором, вишкою для ремонту тощо.

Машина обладнана літієвим акумулятором LiFePO4. За словами розробників, 40кВт/г ємності вистачить на 200 км ходу. При цьому потужність акумулятора можна збільшувати чи зменшувати (залежно від вимог замовника) за рахунок модульної конструкції.

Джерело: facebook.com/Vitaliy.Bryzhalov

"В рух машину приводитиме наш власний електродвигун, який ми розробили та виготовили. Передній або повний привід, від 30 до 80 кВт", – підкреслив Бризгалов.

За його словами, двигун CoolOnа має доволі суттєві відмінності від інших, які зазвичай встановлюють в електричних автівках.

"Наш мотор – це модернізований вентильний реактивний мотор. Модернізація повністю позбавила мотор відомих недоліків: пульсації моменту та складного інвертора. Наразі це, мабуть, найнадійніший тип мотору. Він не містить магнітів, не містить "білячої" клітки і має повністю пасивний ротор. Що дає суттєві переваги в надійності і в русі. А вдвічі менше міді суттєво знижує вартість мотору", – наголосив розробник.

Він додав, що особливістю двигуна також є вільний холостий хід, хороший накат і динамічне управління рекуперацією з контрольованою інтенсивністю гальмування (майже до відмови від механічних гальм).

Також стало відомо, що випуск електромобілів CoolOn планували запустити вже в 2020 році, однак через карантин плани довелося змінити. Наразі команда доопрацьовує електромобіль CoolOn, а в майбутньому планує розпочати проєктування електробусів.

Раніше ЕкоПолітика писала про те, що у Києві презентували електромобілі українського виробництва. Вартість пасажирської автівки Konyk – 224 тис. грн.

Читайте також
У США розробили нові екологічні правила для авторинку
У США розробили нові екологічні правила для авторинку

У 2023 році електромобілі склали менш як 8% усіх продажів нових автомобілів у США

У 2023 році світові продажі електромобілів зросли на 31% – дослідження
У 2023 році світові продажі електромобілів зросли на 31% – дослідження

Очікується, що у 2024 році глобальне зростання продажів електромобілів сягне 25-30%

Українець переобладнав “Таврію” на електромобіль з сонячними панелями
Українець переобладнав “Таврію” на електромобіль з сонячними панелями

СЕС на даху автомобіля забезпечує додаткове джерело енергії для зарядки акумулятора