Названо неочікуваний спосіб вдвічі зменшити світові викиди від авто. Інфографіка Shutterstock

Названо неочікуваний спосіб вдвічі зменшити світові викиди від авто. Інфографіка

Катерина Бєлоусова

В ЄС встановили суворі обмеження на викиди від щойно зареєстрованих легкових автомобілів

Перехід від пікапів до малих транспортних засобів може більш ніж на половину зменшити викиди від автомобілів у світі.

Так малий автомобіль в середньому щороку створює викидів на близько 1470 кг вуглецю, а пікап – 3510 кг, що на 2040 кілограмів більше, повідомляє старший консультант зі зміни клімату та сталого розвитку в EY Омар Аль-Аджаджі в LinkedIn.

Він навів інфографіку німецької компанії Statista, яка показує викиди вуглецю від типів транспортних засобів на основі пройденої відстані у 15 000 км. 

statista.com

Окрім пікапів, найбільше СО2 створюють позашляховики (2550 кг) та спортивні автомобілі (2460 кг).

Також значно менші викиди створюють автомобілі середнього класу – 1515 кг.

В матеріалі Statista зазначили, що в ЄС встановили суворі обмеження на викиди від щойно зареєстрованих легкових автомобілів. З 2021 року це становитиме в середньому 95 грамів на кілометр для всього автопарку виробника, а з 2030 року обмеження буде знижено до 61,75 грама.

“Ці вимоги створюють потужний стимул для автовиробників виробляти та продавати більш економічні автомобілі з меншими викидами CO2. Якщо вони не дотримуються правил – їм загрожує штраф”, – зазначили автори.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, міністри охорони довкілля 27 країн-членів Євросоюзу погодили скорочення викидів вуглекислого газу від нових автомобілів до нуля у 2035 році.

Читайте також
Європарламент підтримав послаблення для автовиробників, запропоноване Єврокомісією
Європарламент підтримав послаблення для автовиробників, запропоноване Єврокомісією

Для набуття чинності законопроєкт тепер потребує офіційного схвалення Радою ЄС

Європейський автопром закликає ЄС не знижувати ціль у 25% переробленого пластику для нових авто
Європейський автопром закликає ЄС не знижувати ціль у 25% переробленого пластику для нових авто

За останні 5 років потужності з переробки пластику в ЄС зросли більш ніж на 55%, але значна частина з них залишається недовикористаною через низький попит

У ЄС хочуть послабити правила дотримання автовиробниками норм викидів СО2
У ЄС хочуть послабити правила дотримання автовиробниками норм викидів СО2

Ці зміни мають бути прийняті урядами та законодавцями Євросоюзу

В Україні заарештували елітне ретроавто, яке не відповідало екологічним стандартам Євро-2
В Україні заарештували елітне ретроавто, яке не відповідало екологічним стандартам Євро-2

Власником цього люксового англійського раритету в Україні виявився мешканець Львівської області