У Київській області вперше в Україні на ділянці автошляху Залісся – Заворичі використали інноваційну екотехнологію EcoSteelAscon.
Про це повідомив голова Київської ОВА Микола Калашник на своїй сторінці у Facebook.
Технологія EcoSteelAscon полягає в заміні природного щебню на сталеплавильний шлак – відходи металургійного виробництва. Вже протягом 10 років цю технологію використовує Республіка Корея і така методика будівництва доріг довела свою ефективність.

Фото: facebook
“Шукаємо сучасні рішення, щоб дороги на Київщині служили довше, а відходи ставали будматеріалами”, — зазначив Микола Калашник.
Технологія має низку переваг, наприклад, довговічність дорожнього покриття, адже методика дозволяє підвищити рівень міцності автошляхів. А також EcoSteelAscon дозволяє знизити собівартість укладання автомагістралей.
Додатково зменшується рівень пилу та шуму на автошляху, крім цього, технологія сприяє скороченню викидів вуглецю та знижує навантаження на довкілля. Ділянку протяжністю 750 м. побудували корейські партнери власним коштом у тестовому режимі.

Фото: facebook
“Важливо, що український конверторний шлак має високі показники міцності, що відкриває перспективи для масштабного впровадження цієї екологічної технології в дорожньому будівництві по всій Україні”, — зазначив Микола Калашник.
Українські фахівці дорожнього господарства Київщини будуть проводити щомісячний моніторинг стану дорожнього покриття. Після моніторингу експерти зможуть побачити, наскільки ця технологія буде ефективною в українських умовах. Від цього залежатиме подальше використання EcoSteelAscon на Київщині.

Фото: facebook
Нагадуємо читачам ЕкоПолітики, що корейська компанія раніше заявляла, що допоможе Україні будувати екологічні дороги. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України підписало Меморандум про співпрацю з провідним корейським виробником асфальтобетону SG у сфері дорожнього будівництва з використанням технології EcoSteelAscon.
Додатково ПАТ “АрселорМіттал Кривий Ріг” безоплатно надасть прикордонникам 70 тис. тонн доменного шлаку для будівництва доріг вздовж кордонів із Євросоюзом. Роботи з облаштування західних ділянок державного кордону вже почалися на двох відрізках прикордоння: протяжністю майже 35 км у Чернівецькій області та 17 км на Закарпатті. У планах – збудувати ще майже 700 км прикордонних доріг.