Музика на варті екології: участники британського гурту анонсували світовий екотур Shutterstock

Музика на варті екології: участники британського гурту анонсували світовий екотур

Людмила Гончаренко

Учасники гурту Coldplay хочуть посадити одне дерево за кожний проданий квиток

Британський гурт Coldplay анонсував екологічний світовий тур, де майже вся електроенергія на концертах буде відновлювальною. В такий спосіб команда планує зменшити рівень викидів на 50%, у порівнянні з концертами 2016–2017 років.

Про це пише The Guardian.

Як планують це зробити:

  • встановлять біля концертного майданчика сонячні батареї для вироблення електроенергії;
  • облаштують спеціальну “кінетичну підлогу”, яка вироблятиме електроенергію від стрибків відвідувачів;
  • побудують сцену із вторсировини – бамбуку та переробленої сталі, а конфеті використовуватимуть біорозкладне;
  • побудують такий маршрут турне, який мінімізує кількість перельоти;
  • фанати, які також уникатимуть перельотів, отримають знижку на їжу, бар і мерч.

Також повідомляється, що сяючі браслети, які носять фанати – ключова частина шоу Coldplay – будуть зроблені з компостованих матеріалів. Більшість цих браслетів використовуватимуться повторно, при цьому їх виробництво скоротиться на 80%. Зазначається, що Coldplay буде "прагнути відмовитися від продажу одноразових пластикових пляшок для води".

Крім того, учасники гурту мають намір посадити одне дерево за кожний проданий квиток.

Світовий тур розпочнеться 30 березня 2022 року в Коста-Риці й продовжиться в Домініканській республіці, Мексиці, США, Великій Британії й інших країнах. Загалом турне триватиме 30 днів.

Нагадаємо, ЕкоПолітика писала, що в Україні стартувала масштабна акція з висадки дерев "Створюємо ліси разом".

Читайте також
Всесвітній день ґрунту: які проблеми та виклики гостро стоять в Україні
Всесвітній день ґрунту: які проблеми та виклики гостро стоять в Україні

В усьому світі засолено близько 10% площі суші планети та понад 20% площі посівних угідь

Опитування показало, як українські журналісти висвітлюють екотематику
Опитування показало, як українські журналісти висвітлюють екотематику

У чому медійники відчувають труднощі під час висвітлення тем захисту довкілля та змін клімату

Семеро з десяти покупців, купуючи товар, зважають на екологічність, – дослідження
Семеро з десяти покупців, купуючи товар, зважають на екологічність, – дослідження

За результатами опитування у 15 країнах, зміна клімату стала другою за важливістю глобальною проблемою

Життя без кави, сиру та комп'ютерних ігор: у Credit Suisse змоделювали "зелене майбутнє"
Життя без кави, сиру та комп'ютерних ігор: у Credit Suisse змоделювали "зелене майбутнє"

120 дерев зможуть компенсувати "вуглецевий слід"