Мережа “Епіцентр” впроваджує новий проєкт “Еко контроль” фото з Facebook "Епіцентру"

Мережа “Епіцентр” впроваджує новий проєкт “Еко контроль”

Людмила Гончаренко

Ціль проєкту – навчити українських споживачів розуміти значення знаків екомаркування

З нагоди Всесвітнього Дня екомаркування (World Ecolabel Day), який цьогоріч відзначався 14 жовтня, мережа торговельних центрів “Епіцентр” започаткувала новий проєкт “Еко контроль”. Його ціль навчити працівників та споживачів мережі відрізняти різні типи екомаркування товарів,  розуміючи  їх значення. Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

До цієї дати компанія "Епіцентр К" підписала з провідними навчальними, науковими і громадськими організаціями Меморандум про співпрацю з метою реалізації інформаційно-просвітницької кампанії, спрямованої на сприяння сталому споживанню та формуванню в Україні ринку зелених товарів. 

Підписання Меморандуму є одним із послідовних кроків  реалізації затвердженої компанією екологічної політики, яка відображає зобов’язання щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства та спрямована на системне поліпшення показників екологічної дієвості всієї мережі “Епіцентр”.

Зокрема, мережа бере на себе зобов'язання  розширювати асортимент екологічної продукції, перевіряти належне оформлення документів, що надають право на маркування товарів екологічними та органічним маркуванням, тим самим запобігаючи введенню в оману споживачів. 

Для цього разом з партнерами запроваджуються спеціальні навчальні програми для категорійних менеджерів, які будуть системно перевіряти наявність у товару не лише еко-значка, а ще й відповідного сертифіката. Спеціально з цією метою “Епіцентр” підготував інформаційні брошури та серію відеороликів, які допомагають підвищити екологічну компетентність. 

“Прийняття екополітики компанії стало логічним продовженням усіх еко-ініціатив, які “Епіцентр” системно та свідомо інтегрує у свою щоденну роботу. Цього разу ми пішли далі: взяли на себе зобов'язання сприяти сталому споживанню та формуванню в Україні ринку екологічних товарів. Ми хочемо навчити українських споживачів розуміти значення знаків екомаркування”, прокоментував заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі "Епіцентр К" Володимир Гончаров.

За словами президента ВГО "Жива планета" Світлани Берзіної, “Епіцентр” є першою в Україні торговою мережею, що впроваджує системний підхід до екологізації діяльності та допомогає споживачам купувати дійсно екологічну, натуральну і органічну продукцію в різних категоріях.

Нагадаємо, ЕкоПолітика писала про те, що Україна запровадить спецмаркування побутової техніки відповідно до норм ЄС.

Читайте також
Екологи розповіли, які тваринки голодуватимуть через прибирання опалого листя
Екологи розповіли, які тваринки голодуватимуть через прибирання опалого листя

Маєте ще один аргумент, аби залишити гарний осінній килим у спокої

6 листопада – Міжнародний день запобігання експлуатації довкілля під час війни
6 листопада – Міжнародний день запобігання експлуатації довкілля під час війни

Збитки довкіллю України на вересень 2024 року становлять $63 млрд

Україна знову отримала “двійку” від ЄС за роботу над питаннями довкілля
Україна знову отримала “двійку” від ЄС за роботу над питаннями довкілля

Європейський Союз очікує певних кроків від української влади навіть під час війни

1 листопада відзначають Всесвітній день екології: чому варто дбати про довкілля щодня
1 листопада відзначають Всесвітній день екології: чому варто дбати про довкілля щодня

Свято нагадує нам, що кожна людина може зробити свій внесок у збереження природи