Луцьк повністю відмовляється від маршруток на дизелі 

Луцьк повністю відмовляється від маршруток на дизелі  Facebook

Маргарита Толстих

Місто вже придбало 6 екологічних автобусів на метані, щоб позбавитися маршруток

У Луцьку замість маршруток із дизельними двигунами закупили екологічні автобуси, що працюють на метані.

Про це на особистій Facebook-сторінці повідомив співробітник компанії "Оператор ГТС України" Сергій Макогон.

Міський голова Ігор Поліщук нещодавно виділив із бюджету кошти на покупку нових автобусів. Це 6 MAN A21, що працюють на метані. Такі автобуси викидають в атмосферу значно менше речовин, ніж застарілі дизельні маршрутки. Шкідливі викиди скорочуються майже на 90%.

Також перевізники можуть заощадити на метанових автобусах 30-40% тих грошей, які зазвичай витрачають на пальне.

Так у місті почали втілювати в життя програму "Луцьк без маршруток".  А от Львів та українська столиця все ще закуповують коштом міського бюджету автобуси, які працюють на дизпаливі.

ЕкоПолітика раніше писала про те, що Київ може отримати 20 автобусів з електродвигунами за Кіотським протоколом.

Читайте також
Експерт назвав базовий елемент, без якого зелений перехід в Україні de facto неможливий
Експерт назвав базовий елемент, без якого зелений перехід в Україні de facto неможливий

Без прагматичного підходу до екомодернізації підприємств наша країна ризикує втратити власну промисловість

Азбест у відходах руйнувань: як Україні зробити безпечним розбір та утилізацію завалів
Азбест у відходах руйнувань: як Україні зробити безпечним розбір та утилізацію завалів

Країна досі не має ефективної системи поводження з азбестом

Ліси – під сокиру: Мінекономіки планує збільшити обсяги лісозаготівлі
Ліси – під сокиру: Мінекономіки планує збільшити обсяги лісозаготівлі

Посадовці заявляють про прогрес у лісовій галузі, але екологи це спростовують

У Мінекономіки визначилися із ключовими завданнями у сфері довкілля на 2026 рік
У Мінекономіки визначилися із ключовими завданнями у сфері довкілля на 2026 рік

Прийдешній рік у відомстві розглядають як критичний для операціоналізації кліматичної політики