Луцьк повністю відмовляється від маршруток на дизелі 

Луцьк повністю відмовляється від маршруток на дизелі  Facebook

Маргарита Толстих

Місто вже придбало 6 екологічних автобусів на метані, щоб позбавитися маршруток

У Луцьку замість маршруток із дизельними двигунами закупили екологічні автобуси, що працюють на метані.

Про це на особистій Facebook-сторінці повідомив співробітник компанії "Оператор ГТС України" Сергій Макогон.

Міський голова Ігор Поліщук нещодавно виділив із бюджету кошти на покупку нових автобусів. Це 6 MAN A21, що працюють на метані. Такі автобуси викидають в атмосферу значно менше речовин, ніж застарілі дизельні маршрутки. Шкідливі викиди скорочуються майже на 90%.

Також перевізники можуть заощадити на метанових автобусах 30-40% тих грошей, які зазвичай витрачають на пальне.

Так у місті почали втілювати в життя програму "Луцьк без маршруток".  А от Львів та українська столиця все ще закуповують коштом міського бюджету автобуси, які працюють на дизпаливі.

ЕкоПолітика раніше писала про те, що Київ може отримати 20 автобусів з електродвигунами за Кіотським протоколом.

Читайте також
Космічний клінінг: як права на орбітальні уламки заважають очистити космос
Космічний клінінг: як права на орбітальні уламки заважають очистити космос

На орбіті Землі вже знаходиться понад 10 000 тонн космічного сміття

Карпатський сюр: Україна отримує гроші на збереження лісів, які сама вирубує під ВЕС
Карпатський сюр: Україна отримує гроші на збереження лісів, які сама вирубує під ВЕС

Інституційна сліпота та імітація реформ: чи вдасться так дійти до ЄС?

Смертельний шум: як світ бореться з акустичним забрудненням
Смертельний шум: як світ бореться з акустичним забрудненням

Шумове забруднення за своїм впливом на здоров’я поступається лише забрудненню повітря дрібними твердими частинками

1,5 млрд грн й 72 профінансовані проєкти: у Фонді декарбонізації розповіли про результати роботи
1,5 млрд грн й 72 профінансовані проєкти: у Фонді декарбонізації розповіли про результати роботи

Наступного року установа планує вийти на суттєвий рівень прибутковості та відраховувати дивіденди державі