Компанія Universal Hydrogen, яку заснував українець, будуватиме водневі двигуни для літаків  Universal Hydrogen

Компанія Universal Hydrogen, яку заснував українець, будуватиме водневі двигуни для літаків 

Маргарита Толстих

Також у компанії задумуються над розробкою власного літака, який працюватиме на водні та буде дружнім для довкілля

Universal Hydrogen, яку заснував українець Павло Єременко, буде будувати водневі двигуни для літаків регіонального сполучення.

Про це повідомляє TechCrunch.

Компанія вже залучила 20,5 млн доларів інвестицій для реалізації  проєкту в життя.

Незабаром Universal Hydrogen  випустить легкі модульні капсули. Вони необхідні для транспортування "зеленого водню" в літаки, оснащені водневими паливними елементами.

Поки капсули існуватимуть в універсальному розмірі. Але згодом їх асортимент планують урізноманітнити. Так, вони будуть змінюватися в залежності від розміру та призначення літака. Розробники запевняють, що підібрати потрібну водневу капсулу зможуть як для повітряних таксі вертикального зльоту, так і для вузькофюзеляжних літаків.

Мало того, Universal Hydrogen хочуть також самостійно розробляти екологічні літаки. Саме зараз у компанії розпочали роботу над проєктом дружнього до природи літака. Він буде оснащений модифікованим турбогвинтовим двигуном. У салоні зможуть розміститися від 40 до 60 пасажирів. Літак буде виконувати регіональні польоти на відстань до 700 миль.

Засновники та керівництво компанії повсякчас наголошують на тому, що водень – єдиний реальний шлях, який допоможе зупинити глобальне потепління на планеті. Тому його можливості необхідно використовувати максимально.

ЕкоПолітика раніше писала про те, що в Швеції збільшать податок для авіакомпаній за літаки, які забруднюють довкілля.

Читайте також
Викиди скорочуються у важких для зниження секторах, але не досягають нуля до 2050 року, – звіт
Викиди скорочуються у важких для зниження секторах, але не досягають нуля до 2050 року, – звіт

За поточними оцінками, ціни на продукцію з нульовим рівнем викидів вуглецю зростуть на 40-70%

Український виробник цементу знизив викиди СО2 до 578 кг на тонну продукції
Український виробник цементу знизив викиди СО2 до 578 кг на тонну продукції

Це черговий етап декарбонізації процесів виготовлення цементу, товарного бетону і залізобетонних виробів

Німеччина змінює два фундаментальних принципи схеми субсидування ВДЕ
Німеччина змінює два фундаментальних принципи схеми субсидування ВДЕ

Також вже є деталізований план будівництва резервних електростанцій

Країни ЄС йдуть у "хибному напрямку" при зниженні рівня вуглекислого газу, – ECNO
Країни ЄС йдуть у "хибному напрямку" при зниженні рівня вуглекислого газу, – ECNO

Аналітики впевнені, що для досягнення кліматичної мети зі скорочення викидів парникових газів потрібно подвоїти інвестиції у заходи “зеленого переходу”