Компанія Данон в Україні в рамках екопросвітництва запустила освітній серіал Shutterstock

Компанія Данон в Україні в рамках екопросвітництва запустила освітній серіал

Людмила Гончаренко

Безоплатно подивитися освітній серіал можна на національному порталі з розвитку цифрової грамотності Дія.Цифрова освіта

Компанія Danone Ukraine (Данон в Україні) у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України за підтримки науково-популярного медіа "Куншт" запустили новий освітній серіал "Одна планета: 11 кроків назустріч довкіллю"

Про це повідомляє видання Еcolog-ua.

Освітній серіал охоплює такі теми: 

  • Чому зміна клімату нас стосується?
  • Що таке сталий розвиток?
  • Що їсти, щоб не шкодити довкіллю?
  • Як не викидати третину продуктів у смітник?
  • Як нести їжу та речі додому eco-friendly (і чому екоторби — не панацея)?
  • Як правильно сортувати сміття і де займаються його переробкою в Україні?
  • Як те, що ми (не) їмо, допомагає вижити диким тваринам?
  • Cвідомо одягатися: що таке sustainable fashion та як долучитися до цього тренду?
  • Що потрібно знати про зелену енергетику?
  • Чи обов’язково подорожувати, як Грета Тунберг?

В освітньому серіалі розглядається, які міфи про зміну клімату поширюють ЗМІ, і чому вони шкідливі для розуміння проблеми, як будувати екосистему сталого підприємництва, на які ініціативи варто звертати увагу волонтерам, а також які цифрові рішення у цьому допомагають.

Автори та організатори курсу презентували проєкт, як такий, що звертається до молоді. Але жодних вікових обмежень для участі в освітньому проєкті, насправді, немає. Безоплатно подивитися освітній серіал можна на національному порталі з розвитку цифрової грамотності Дія.Цифрова освіта. 

Проєкт спрямований на зростання екосвідомості громадян, роз’яснення "прописних істин", які є запобіжники руйнівних наслідків кліматичних змін, як зберегти природні ресурси та зменшити вплив людської діяльності на довкілля.

"У нас є чудовий орієнтир — цілі сталого розвитку. Застосуйте їх до свого бізнесу —  і ви спрямуєте курс компанії до вищих шансів розвитку в майбутньому. Для Данон цей рух – невід’ємна частина культури всіх працівників Данон у світі і частина нашої стратегії. Вже з 2017 року ми активно долучились до чіткого плану дій зі сталого розвитку, щоб майбутнє не було таким "спекотним", як наші зйомки. Ми постійно скорочуємо викиди СО2 для досягнення карбонового нейтралітету, невпинно працюємо над упаковкою, щоб до 2025 року повністю перейти на таку, що на 100% підлягає переробці, повторному використанню чи компостуванню", — зауважила менеджерка з корпоративних комунікацій компанії Данон в Україні Катерина Глушаниця.

Раніше ЕкоПолітика писала про те, що вже з’явилася українська версія фільму про сміттєву проблему на Закарпатті під назвою "В ім'я Тиси".

Читайте також
Опитування показало, як українські журналісти висвітлюють екотематику
Опитування показало, як українські журналісти висвітлюють екотематику

У чому медійники відчувають труднощі під час висвітлення тем захисту довкілля та змін клімату

Семеро з десяти покупців, купуючи товар, зважають на екологічність, – дослідження
Семеро з десяти покупців, купуючи товар, зважають на екологічність, – дослідження

За результатами опитування у 15 країнах, зміна клімату стала другою за важливістю глобальною проблемою

Життя без кави, сиру та комп'ютерних ігор: у Credit Suisse змоделювали "зелене майбутнє"
Життя без кави, сиру та комп'ютерних ігор: у Credit Suisse змоделювали "зелене майбутнє"

120 дерев зможуть компенсувати "вуглецевий слід"

Що не так з лісовою стратегією ЄС та чому Україні варто повчитися: аналіз
Що не так з лісовою стратегією ЄС та чому Україні варто повчитися: аналіз

Європейська палата аудиторів оцінила реалізацію лісової стратегії ЄС у 2014 - 2020 роках, як таку, що дала позитивні, проте обмежені результати