У Києві комунальники запустили Telegram-бот, через який можна повідомити КП "Київкомунсервіс" про переповнені чи зламані контейнери, розсипане сміття, а також вивезення великогабаритних та інших відходів.
Наразі бот працює в тестовому режимі, повідомляє КМДА в Telegram.
В пресслужбі пояснили, що завдяки боту працівники "Київкомунсервіса" обробляють зібрану інформацію та формують заявки на вивезення:
- великогабаритних відходів (ВГВ);
- контейнерів для твердих побутових відходів (ТПВ);
- контейнерів типу "дзвіночок" для роздільного збору (РЗ);
- контейнерів для небезпечних відходів (НВ).
Окрім того, в сервісі можна вибрати тему та повідомити про виявлену проблему:
- перенакопичення сміття;
- зламаний контейнер;
- розсипання сміття;
- неповернення контейнерів;
- витікання фільтрату тощо.
Telegram-бот КП "Київкомунсервіс" доступний за посиланням.
Нагадаємо, кияни зможуть оперативно отримувати сповіщення про погіршення якості повітря в застосунку “Київ Цифровий”. Цей сервіс передусім буде корисним для батьків маленьких дітей, людей зі слабким здоров’ям та похилого віку.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, міністр захисту довкілля та природних ресурсів Руслан Стрілець заявив, що цивілізоване поводження з відходами – обов’язкова умова вступу України в ЄС.