Італія витратить понад €600 мільйонів на нові водневі поїзди

Італія витратить понад €600 мільйонів на нові водневі поїзди shutterstock
Катерина Бєлоусова

Уряд Італії виділив €500 мільйонів для розвитку виробництва “зеленого” водню

В Італії 4 регіони оголосили тендери на загальну суму €600,5 мільйонів  на поставку водневих поїздів та потягів на акумуляторах.

Такі поїзди мають використовувати тільки “зелений” водень, який виробляють без спалювання викопного палива, повідомляє RailTech.

В матеріалі зазначили, що ще у 2020 році Ferrovie Nord Milano, Alstom і виробник енергії Snam підписали угоду про використання водневих поїздів на залізничній мережі в Ломбардії для залізничної лінії Брешія-Ізео-Едоло. 

Водневі потяги

Автори розповіли, що сардинська регіональна транспортна компанія (ARST) опублікувала тендер на поставку 3 водневих тягових установок з можливістю 5 додаткових установок для столиці острова Сардині Кальярі. Орієнтовна вартість поїздів, повного сервісного обслуговування та запасних частин сягає €111,5 млн. Проєкт частково фінансується Національним інвестиційним планом Італії.

Зазначається, що в регіоні Калабрія на південному сході Італії компанія Ferrovie Della Calabria опублікувала тендер на поставку 5 вагонів на водні для столиці Катандзаро до 31 грудня 2026 року. Тендер також враховує можливість поставки 3 додаткових поїздів і повного сервісу. Його вартість сягає €110 мільйонів. 

В матеріалі підкреслили, що закупку 5 поїздів профінансує ЄС з фонду відновлення та стійкості після пандемії.

Автори додали, що на острові Сицилія компанія Circumetnea Railway опублікувала тендер на постачання, введення в експлуатацію та повне сервісне обслуговування 15 водневих тягових агрегатів для 111-кілометрової вузькоколійки навколо вулкана Етна. Наразі на ділянці курсують дизельні потяги. Орієнтовна вартість тендеру сягає €267 мільйонів. Необхідна сума надійде від Додаткового фонду до Національного плану відновлення та стійкості Італії.

Акумуляторні поїзди

В матеріалі зазначили, що об'єднана транспортна компанія Абруццо (TUA) опублікувала тендер на постачання 10 бімодальних електричних/акумуляторних поїздів орієнтовною вартістю €112 мільйонів для залізниці в Пескарі. Потяги повинні проїжджати 130 кілометрів в автономному режимі на неелектрифікованій ділянці.

Автори наголосили, що уряд Італії виділив €500 мільйонів для розвитку виробництва “зеленого” водню.

Нагадаємо, у Німеччині дизельні поїзди регіонального сполучення LNVG замінили на перші в світі потяги на 100% водневому двигуні.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, у Китаї випустили перший в світі міський поїзд на водневому двигуні, який має максимальну швидкість 160 км/год.

Теги: ,
Читайте також
У Південній Кореї будують найбільшу у світі водневу електростанцію
У Південній Кореї будують найбільшу у світі водневу електростанцію

Проєкт планують реалізувати протягом 3 років

В Албанії знайшли великі поклади найчистішого палива – водню
В Албанії знайшли великі поклади найчистішого палива – водню

При спалюванні водень залишається повністю безпечним для довкілля

Єврокомісія прийняла правила для низьковуглецевого водню
Єврокомісія прийняла правила для низьковуглецевого водню

Їх мають дотримуватись як внутрішні виробники ЄС, так і міжнародні компанії-експортери

Єврокомісія виділила майже €1 млрд на проєкти з виробництва відновлюваного водню
Єврокомісія виділила майже €1 млрд на проєкти з виробництва відновлюваного водню

Передбачені субсидії складуть від €0,20 до €1,88 за кг цього палива