Фінляндія попереджає про загрозу екологічної катастрофи через російські танкери з нафтою shutterstock

Фінляндія попереджає про загрозу екологічної катастрофи через російські танкери з нафтою

Єлизавета Волкотруб

У Балтійському морі зростає загроза розливу нафти

Прикордонна служба Фінляндії занепокоєна можливою екологічною катастрофою через застарілі танкери з російською нафтою, які курсують Балтійським морем.

Про це повідомляє Deutsche Welle.

Начальник відділу морської безпеки Прикордонної служби Фінляндії Мікко Сімола попереджає, що у Балтійському морі зростає загроза масштабного розливу нафти через те, що росія розгорнула флот із сотень "танкерів-примар" для продажу нафти в обхід санкцій.

За його словами, кожного тижня через Фінську затоку, після завантаження в різних російських портах, проходять 70 суден старого зразка із 100 тис. тонн сирої нафти. Сімола додав, що кількість рейсів таких танкерів навіть збільшилася після повномасштабного вторгнення в Україну.

На думку експертів, застарілі судна без чіткої приналежності до певної держави та страховки дозволяють росії експортувати нафту в значних обсягах, незважаючи на санкції.

За даними фінської прикордонної служби, танкери курсують під прапорами Камеруну, Габону, Джибуті, Палау чи Белізу. Прикордонники зазначають, що раніше таких суден не спостерігалося і ці країни, очевидно, не мають досвіду навігації у льодових умовах північних регіонів. Це тільки підвищує ризик "нафтової чуми" – серйозної екологічної катастрофи, яка виникає в результаті розливу нафти.

Як повідомляла Екополітика раніше, у Мексиканській затоці біля узбережжя Луїзіани, США, стався розлив 26 000 барелів нафти, що еквівалентно ємності двох плавальних басейнів олімпійського розміру.

Теги: , ,
Читайте також
Названо екологічні наслідки ракетного удару по ДніпроГЕСу
Названо екологічні наслідки ракетного удару по ДніпроГЕСу

Орієнтовні збитки від забруднення нафтопродуктами сягнули 159 тисяч гривень

Виробництво одягу, ліків та техніки стає ключовим рушієм попиту на нафту – МЕА
Виробництво одягу, ліків та техніки стає ключовим рушієм попиту на нафту – МЕА

Раніше нафту масово використовували для транспортного сектору, однак наразі для нього розвивають екологічні альтернативи

У водах Миколаївського порту вміст нафти після аварії зашкалював у 16 разів
У водах Миколаївського порту вміст нафти після аварії зашкалював у 16 разів

На наступний день після аварії вміст нафтопродуктів перевищив норму у 7-8 разів