Epson і National Geographic об'єдналися проти глобального потепління та зміни клімату

Epson і National Geographic об'єдналися проти глобального потепління та зміни клімату

Зоряна Бердник

Їхня спільна кампанія запропонувала 5 ключових правил для бізнесу, які можуть допомогти зберегти зони вічної мерзлоти

Epson і National Geographic об'єднали зусилля заради збереження вічної мерзлоти в полярних регіонах і запустили кампанію "Turn Down the Heat" ("Зменшуйте нагрів" / "Скорочуйте виділення тепла").

За прогнозами вчених, до 2100 року верхній шар вічної мерзлоти може повністю розтанути, що призведе до значних екологічних змін: підвищення рівня світового океану та викиду близько 950 млрд тонн метану до атмосфери.

Спільну кампанію Epson та National Geographic створено для інформування про те, як підприємства можуть зробити свій внесок у боротьбу з глобальним потеплінням, та для популяризації тренду на екологічність. Пропоновані методи збереження вічної мерзлоти буде презентовано в серії відеоматеріалів, інфографіці та онлайн-контенті, який буде розміщено на сайті heatfree.epson.com.

"Арктика буквально тане на очах. За нашими оцінками до 10% очікуваного глобального потепління в цьому столітті може бути спричинено таненням зон вічної мерзлоти, наслідки якого відчує вся планета. Усе залежить від наших дій та ухвалених рішень, адже відповідальне використання технологій і ресурсів на глобальному рівні та свідомий вибір кожного роблять внесок у захист і збереження навколишнього середовища", — зазначила обличчя кампанії "Turn Down the Heat" Кейті Волтер Ентоні, екологиня та експертка National Geographic, яка досліджує наслідки зміни клімату в арктичних обсерваторіях.

Зменшення енергоспоживання — один із ключових факторів у боротьбі з глобальним  потеплінням, проте велика кількість технологій, що застосовуються на виробництві, потребує суттєвих енерговитрат. Тренд на екологічність задають принтери та БФП від Epson на основі технології Heat-Free. Вони споживають менше електроенергії, використовують мінімальну кількість ресурсних деталей і менше впливають на навколишнє середовище.

"В Epson ми насамперед керуємось принципами сталого розвитку та прагнемо не тільки знизити так званий екологічний слід  нашої компанії, але й допомогти це зробити нашим клієнтам і партнерам. Сподіваємося, що разом ми зробимо свій внесок у розв'язання екологічних проблем за допомогою технологій Epson", — розповідає Ясунорі Огава, президент групи компаній Epson.

Кампанія пропонує 5 ключових правил для бізнесу, які можуть допомогти зберегти зони вічної мерзлоти:

  1. Зменшення тепла, що виділяється: офісні пристрої можуть виділяти значну кількість тепла, саме тому краще обирати пристрої на основі технологій без нагріву, що допоможе компанії відповідати вимогам ESG (Екологічного, соціального та корпоративного управління).
  2. Перехід до економіки замкнутого циклу: на будь-якому виробництві генерується значна кількість тепла. Перехід до економіки замкнутого циклу дасть можливість отримувати з переробленої сировини нові предмети, які після закінчення терміну використання буде перероблено.
  3. Перехід на поновлювані джерела енергії та розумне споживання водних ресурсів: основою для роботи будь-яких підприємств повинні стати екологічно чисті та поновлювані джерела енергії, оскільки видобуток корисних копалин значно збільшує температуру атмосфери.
  4. Відповідність принципам сталого розвитку всіх учасників ланцюга постачання: сталий розвиток є ключовим фактором сучасного бізнесу. Компаніям, які прагнуть відповідати цьому принципу, необхідно бути "прозорими" у своїх кроках щодо поліпшення екологічної ситуації та обирати постачальників і партнерів, які так само піклуються про суспільство і навколишнє середовище.
  5. Планування і турбота про майбутнє: для порятунку нашої планети залишається дедалі менше часу, і компаніям не досить усього лише відмовитися від використання паперу або встановити баки для роздільного збору сміття — необхідний чіткий план із досягнення нульового балансу викидів вуглецю, що враховує всі можливості: від використання поновлюваних джерел електроенергії до розумного споживання та збереження водних ресурсів.

Детальну інформацію про кампанію можна дізнатися на офіційному сайті Turn Down the Heat.

Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що Сполучені Штати й КНР дійшли згоди про нагальну потребу вжити рішучих заходів у боротьбі з кліматичними змінами та посилення взаємодії в цьому питанні.

Нагадаємо також, що організація Circle Economy опублікувала свій щорічний звіт щодо стану циркулярної економіки у світі – Circularity Gap Report 2021.

Читайте також
Cонячні панелі та фарбування дахів у світлі кольори допоможуть рятувати життя, – вчені 
Cонячні панелі та фарбування дахів у світлі кольори допоможуть рятувати життя, – вчені 

Світлі покрівлі поглинають менше сонячної енергії, ніж традиційні темні 

Зміна клімату посунула кордон між Італією та Швейцарією 
Зміна клімату посунула кордон між Італією та Швейцарією 

Глобальне потепління продовжує з лякаючою швидкістю “з’їдати” льодовики

Зміна клімату дозволила виробнику шампанського з Франції відкрити виноградник в Англії
Зміна клімату дозволила виробнику шампанського з Франції відкрити виноградник в Англії

У самій же Франції умови для вирощування винограду поступово погіршуються

В Україні три області першими отримали стратегії адаптації до зміни клімату
В Україні три області першими отримали стратегії адаптації до зміни клімату

Загальний бюджет, необхідний для їхньої реалізації, складає €582 млн