У Великій Британії зниження частоти використання одноразових пластикових пакетів зумовлено не піклуванням людей про довкілля, а їхнім прагненням зекономити.
Про це свідчить дослідження бізнес-школи Ноттінгемського університету, пише The Guardian.
Зазначається, що дослідники вивчили дані понад 10 000 споживачів. Зокрема, вони проаналізували майже 1,3 млн транзакцій під час закупів.
У результаті було встановлено, що пластикові пакети переважно купує молодь, частіше чоловічої статі. Як стверджують учені, це пов'язано з тим, що люди із цієї категорії менш схильні рахувати копійки.
Відомо, що в Англії закон зобов’язує магазини розповсюджувати пакети за ціною не менш як 10 пенсів за штуку (3,6 гривні за курсом). Утім, досі є чимало людей, які й далі купують ці пакети. Пік попиту на пакети випадає на святковий період.
Згідно з анкетним опитуванням, погляди респондентів на екологічні загрози, зокрема на зміни клімату, мають незначний вплив на їхню споживчу поведінку.
"Ми очікували, що люди, які рідко купують пакети, принаймні частково мотивовані бажанням заощадити. Однак чого ми не очікували, то це того, що екологічні міркування взагалі ніяк не впливають на споживання", — сказав аналітик Ґевін Сміт.
На його думку, надалі інформаційним кампаніям потрібно взяти до уваги ці дані.
Як писала ЕкоПолітика раніше, щороку один громадянин України в середньому використовує 500 поліетиленових пакетів. Після заборони безплатного розповсюдження українці в кінцевому підсумку заплатять за пакети мільярди гривень на рік.
Нагадаємо, що згідно з останнім дослідженням GlobeScan для FSC 7 з 10 (72%) покупців переважно обирають продукцію залежно від того, чи її виробництво не впливає на зміни клімату.