Програму Amazon Climate Pledge, яка спрямована на боротьбу зі зміною клімату, наразі підтримала 201 компанія у 21 країні світу, із них 86 компаній приєднались до ініціативи нещодавно.
"Нові підписанти представляють 26 галузей і включають Salesforce, HP, Procter & Gamble, Nespresso, Greenko Group і Asos, – повідомила Amazon. – Разом нові учасники на даний час генерують понад 1,8 трильйона доларів глобальних щорічних продажів і мають більше семи мільйонів співробітників".
Компанія P&G, яка скоротила свої викиди по всьому світу на 52% з 2010 року, нещодавно заявила, що прагне досягти нульового рівню викидів вуглецю за всіма своїми операціями до 2040 року.
"Ефективне вирішення проблеми зміни клімату вимагає співпраці між галузями та надійними науково обґрунтованими діями", – сказав Девід Тейлор, голова правління, президент та виконавчий директор P&G. – Завдання, що стоїть перед нами, є нагальним, складним і набагато масштабнішим, ніж може вирішити будь-яка окрема компанія поодинці".
Каліфорнійська компанія HP, що працює у галузі IT-інфраструктури, також прагне досягти нульового рівня викидів СО2 та інших парникових газів в своїй виробничо-збутовій діяльності.
До 2030 року планується абсолютне скорочення викидів на 50% у порівнянні з 2019 роком.
"Невідкладність кліматичної кризи вимагає, щоб ми зробили сміливі дії для захисту нашої планети", – сказав Енріке Лорес, президент і виконавчий директор HP.
Учасники Сlimate Pledge зобов'язуються регулярно вимірювати і повідомляти про викиди парникових газів. Вони здійснюють декарбонізацію за допомогою змін у бізнесі та інновацій, включаючи підвищення ефективності, використання поновлюваних джерел енергії, скорочення кількості матеріалів та інших методів.
"Компанії, які підписали угоду про кліматичні зобов'язання у сукупності скоротять викиди вуглецю на 1,98 мільярда метричних тонн в порівнянні з базовим рівнем 2020 року, – йдеться у повідомленні компанії Amazon, що базується в Сіетлі, США. – Це еквівалентно 5,4% поточних глобальних щорічних викидів".
Компанія електронної комерції Amazon стала співзасновником Climate Pledge разом з лондонською компанією Global Optimism в жовтні 2019 року, щоб спонукати підприємства досягти нульових річних викидів вуглецю до 2040 року, що на 10 років раніше цілей Паризької угоди, яка передбачає скорочення викидів парникових газів до нуля до 2050 року.
Між тим, ЕкоПолітика нагадує, що Україна займає четверте місце в світі за масштабами скорочення викидів парникових газів.