Американський логістичний гігант переходить на водневі вантажівки

Американський логістичний гігант переходить на водневі вантажівки

Катерина Бєлоусова

У Каліфорнії всі нові вантажівки, зареєстровані з 1 січня, мають мати нульовий рівень викидів

Найбільша компанія в США, що перевозить контейнери з портів на склади, IMC замовила 50 водневих вантажівок Nikola для перевезень у Каліфорнії, Арізоні та Неваді.

Протягом двох років компанія використовувала електромобілі, однак такі випробовування дали невтішні результати, повідомляє Hydrogen Insight.

Зазначається, що з 2022 року IMC використовувала шість електричних вантажівок Volvo, а також встановила зарядні точки, здатні обслуговувати парк із 30 автомобілів. Однак виявилося, що вони потребують доопрацювання. 

"Основна проблема з акумуляторними [електромобілями] полягає в тому, що ви можете отримати лише чотири-шість годин продуктивності від вантажівки протягом 12-14 годин, якщо вони перебувають під навантаженням", – сказав генеральний директор компанії Джоел Генрі.

Він пояснив, що для автотранспортних компаній це не вигідно, адже експлуатувати дизельні тягачі можна приблизно 20-24 години на добу.

Президент IMC у Тихоокеанському регіоні Джим Гілліс додав, що рейси на 483 км між портами та складами, які регулярно здійснює компанія, “поза межами досяжності цих акумуляторних електромобілів".

Зазначається, що за новими правилами Каліфорнії всі нові вантажівки, зареєстровані з 1 січня, мають мати нульовий рівень викидів. Це необхідно для того, щоб до 2035 року вивести з експлуатації вантажівки, що працюють на викопному паливі.

В матеріалі додали, що вартість нових водневих вантажівок сягає понад $22 мільйонів, тобто понад $440 000 за вантажівку.

"Щодо водневої сторони, інфраструктури немає, і ми не очікуємо її протягом кількох років, — сказав Генрі. – Щоб привести ці вантажівки в дію, нам потрібно укласти контракт із постачальником водневого палива для доставки водню в цистернах на наші підприємства".

Нагадаємо, промислова коаліція, яку координує водневий фонд Hy24, випустила звіт у якому закликає Єврокомісію та держави-членів створити мережу великомасштабних водневих заправних станцій (HRS) до 2027 року.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, на шахті Могалаквена у Південній Африці компанії Anglo American дебютувала перша в світі воднева кар'єрна вантажівка First Mode.

Читайте також
Єврокомісія схвалила схему підтримки виробництва відновлюваного водню на €3 млрд
Єврокомісія схвалила схему підтримки виробництва відновлюваного водню на €3 млрд

Більшість виробників будуть знаходитися у країнах, що не є членами ЄС

Єврокомісія виділила 1,4 млрд євро на інноваційні проєкти у галузі водневого транспорту
Єврокомісія виділила 1,4 млрд євро на інноваційні проєкти у галузі водневого транспорту

Вони є дуже амбітними, оскільки спрямовані на розробку технологій і процесів, які виходять за межі сучасних технологій

На Одещині побудують завод із виробництва "зеленого" водню
На Одещині побудують завод із виробництва "зеленого" водню

Бізнес в промислових масштабах планує виробляти екологічне пальне

США витратить $750 мільйонів на виробництво зеленого водню
США витратить $750 мільйонів на виробництво зеленого водню

Це допоможе досягти мети щодо зменшення вартість виробництва зеленого водню до $1 за кілограм