ABS опублікували керівництво щодо декарбонізації суднових рухових установок

ABS опублікували керівництво щодо декарбонізації суднових рухових установок

Маргарита Толстих

Рекомендації мають стати у нагоді судновласникам, які прагнуть вже зараз розпочати декарбонізацію свого бізнесу

American Bureau of Shipping опублікували рекомендації по декарбонізації у сфері судноплавства. Про це повідомляється на сайті організації.

"Цей довідник є останньою допомогою для судновласників при оцінці варіантів виробництва енергії та системи рушія для майбутніх флотів. Ці технології стануть наріжним каменем для досягнення галузевих амбіцій щодо декарбонізації", - сказав директор ABS Георгіос Плевракіс.

Це вказівки щодо поводження з цілим ряд суднових рушійних двигунів та технологій виробництва енергії. Все це може посприяти досягненню цілей зменшення викидів у судноплавстві.

У документі йдеться про доступні варіанти палива, поточні вимоги регулювання та проблеми безпеки основних систем. Все це допоможе  зменшити викиди парникових газів.

Технології, на які поширюється рекомендація, включають:

  • парові та газові турбіни,
  • паливні елементи,
  • вітрові елементи,
  • сонячні та атомні енергії,
  • батареї,
  • суперконденсатори,
  • двигуни для захоплення вуглецю та внутрішнього згоряння.

Як писала ЕкоПолітика раніше, декарбонізація стане найбільшою проблемою, з якою світ зіткнеться в наступні 30 років.

Читайте також
Фонд декарбонізації досі не запрацював: отримує гроші, але не може їх використовувати
Фонд декарбонізації досі не запрацював: отримує гроші, але не може їх використовувати

Установа наразі не може виконувати завдання, задля яких була створена

Державний фонд декарбонізації: чекаємо на сумне майбутнє?
Державний фонд декарбонізації: чекаємо на сумне майбутнє?

Державний фонд декарбонізації не може фінансувати кліматичні заходи

У декарбонізації промисловості ЄС можуть допомогти великі теплові насоси
У декарбонізації промисловості ЄС можуть допомогти великі теплові насоси

Сфера виробництва теплових насосів активно розвивається на заводах по всій Європі через необхідність декарбонізації промисловості