В США Воднева коаліція Середнього Заходу, що складається з 7 штатів, прагне виробляти та використовувати H2 для кількох цілей декарбонізації, зокрема для вантажівок, вантажних суден і поромів Великих озер.
До вивчення ролі водню у забезпеченні чистого палива для транспорту долучилися дослідники Мічиганського університету, повідомляє Hydrogen Fuel News.
Науковці досліджують застосування цього палива з нульовим викидом вуглецю, насамперед у важких вантажних і морських перевезеннях, а також у пасажирських перевезеннях. Дослідження показали, що транспортні засоби середньої та великої вантажопідйомності, які їздять міждержавними магістралями, належать до областей, у яких H2 має найбільший потенціал.
В матеріалі зазначили, що Середньозахідна воднева коаліція допоможе прискорити розвиток водневої економіки, зокрема “зелене” виробництво, зберігання, транспортування та розподіл палива. 7 штатів працюватимуть разом, щоб встановити лідерство в постачанні палива для водневих вантажівок.
Коаліцію створили в той час, як Міністерство енергетики США оголосило, що виділило $7 мільярдів на програму, яка фінансуватиме регіональні центри чистого водневого палива по всій країні. Фінансування призначене для проєктів, подібних до тих, які розробляє нова коаліція на Середньому Заході.
Нагадаємо, у США новий Закон про зменшення інфляції (IRA), допоможе втілювати інноваційні кліматичні рішення, зокрема потенційний залізничний вагон, який уловлюватиме вуглець під час руху та не потребуватиме додаткової зовнішньої енергії.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, французька транспортна компанія CMA CGM Group, що займається переважно морськими контейнерними перевезеннями, створює "Спеціальний енергетичний фонд", у розмірі $1,5 мільярда на 5 років для прискорення енергетичного переходу.