Така ідея вже була, її потрібно довести до кінця. Потрібні зміни в законодавстві та посилення інституційної здатності БЕБ. Це прозорість формування керівництва БЕБ і довіра бізнесу до нього.

БЕБ укомплектоване на 20%, а профінансоване, мабуть, на 15%. 

Також є величезна кількість інспекційних перевіряючих органів в інших зонах, їх десятки. Навколо БЕБ зробити це неможливо, бо питання надр, землі, лісу, води, промислового забруднення… неможливо передати БЕБ. Тож працюємо над консолідацією цих інспекційних органів теж в один. 

Тобто буде два органи перевірки. А зараз їх 80. Економіку ми точно сконцентруємо в одному місці, природоохоронні речі теж і, можливо, буде ще якийсь орган.  

Поки ці інституції незрілі, і в бізнесу немає довіри до судової і правоохоронної систем, безумовно, ми намагатимемося в якомусь точковому режимі допомагати. 

Ми люди, орієнтовані на результат, основна мета – збудувати інституції, які самі все регулюватимуть. Але в нас є реальність сьогодні.  

Завжди є простір для тлумачення тих чи інших статей, але враховуючи ситуацію в Україні, є високий ризик, що ті чи інші суб’єкти бізнесу фінансуватимуть агресора. І СБУ повинна здійснювати цей контроль, ніхто позбавляти їх цього не буде. Чи буде СБУ цим зловживати? Якщо так, це стане очевидно одразу.