Українцям оригінальним способом розповіли про "дикий" туристичний етикет у Карпатах. Фото WWF-Україна

Українцям оригінальним способом розповіли про "дикий" туристичний етикет у Карпатах. Фото

Олена Яценьо

У кількох містах України встановили борди з дикими червонокнижними тваринами про сталий туризм і гармонійний відпочинок на природі.

Відповідні фото бігбордів опублікували на сторінці Всесвітнього фонду природи WWF-Україна у Facebook.

Мета соціальної реклами — закликати мільйони українців до вивчення "дикого" туристичного етикету.

Із сотень бордів, скролів і сітілайтів “промовляють” ведмідь, рись, зубр і сова з фотоколекції WWF.

Така соцреклама з'явилася в Києві, зокрема вздовж Житомирської траси, що прямує до Карпат, Львові, Рівному, Івано-Франківську, Тернополі, Хмельницькому та Чернівцях.

Зазначається, що партнер, який допоміг WWF реалізувати цю ідею, — BigMedia — найбільший сейлс-хауз зовнішньої реклами в Україні.

У мережі користувачі в захваті від такої ідеї та активно поширюють публікацію.

Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що зоозахисники з WWF-Україна розповіли, як діяти, якщо помітили дитинча дикої тварини.

Теги:
Читайте також
Українці перевозитимуть своїх улюбленців у потягах за новими правилами
Українці перевозитимуть своїх улюбленців у потягах за новими правилами

Вони покликані врахувати інтереси як власників тварин, так і всіх, хто з різних причин уникає контакту з ними

Українські кити-білухи стали переселенцями в Іспанії. Відео
Українські кити-білухи стали переселенцями в Іспанії. Відео

Їхня дорога до Валенсії тривала 36 годин

В Україні суттєво збільшилася чисельність лосів 
В Україні суттєво збільшилася чисельність лосів 

Вчені розповіли про позитивну динаміку зростання популяцій