Для поліпшення якості повітря в Києві потрібно обмежити в’їзд автомобілів із вихлопами.
Таку думку висловив економіст і народний депутат Олександр Маріковський у програмі “Суб’єктивно” з Янікою Мерило. На його переконання, потрібно розробити певну програму і створити зони, у які може заїжджати тільки електротранспорт.
Політик зазначив, що в кожного міста свої проблеми з екологічною ситуацією, і в Києві, за його словами, це погане провітрювання.
“Є екологія міста. Це не загальнонаціональна, це локальна екологія. Різні міста є, і для них різні проблеми. Наприклад, центр Києва — ми точно розуміємо, що в нас дуже погане провітрювання. У нас під час певних погодних умов тиск придавлює повітря до землі, і те, що ми видихаємо — ми його і споживаємо. Тобто прямим потоком нам у легені йде. Тому для такого міста, як Київ, потрібне розроблення певної програми, у якій, наприклад, є зона, де можна заїжджати тільки електротранспорту. Або певні види дорогого в’їзду, який буде обмежувати в’їзд автомобілів з вихлопами”, — сказав Олександр Маріковский.
Крім того, для очищення повітря, на думку нардепа, потрібно встановлювати фільтри, які дорого коштують, через що підприємства економлять на них.
Також він додав, що в Києві є проблема і з Дарницькою ТЕЦ, яка забруднює повітря. Однак до кінця 2021 року на ній планують відмовитися від полігону, який постійно потрібно зволожувати, щоб він не виділяв токсичний пил.
Як повідомляла ЕкоПолітика, у Києві в останній тиждень квітня вміст шкідливих домішок у повітрі перевищував норму.
Зазначимо, що столиця України регулярно потрапляє до рейтингу міст світу з найбруднішим повітрям, але таке шкідливе повітря в Києві не завжди. Воно погіршується через погодні зміни – особливо під час сильного туману. Шкідливі речовини не встигають зникати й накопичуються дуже швидко в нижніх шарах.