І попри це, красиво написавши про зменшення дискреційних повноважень, Міндовкілля їх просто цинічно посилює.
Офіс Президента України, Державна регуляторна служба України, Кабінет Міністрів України.
Аргументуємо в Professional Associations of Environmentalists of Ukraine без зайвих емоцій:
У наданому проєкті не враховані зауваження, викладені у Рішенні Державної регуляторної служби від 28.12.2022 № 515, щодо:
- правової невизначеності "невідповідність поданих документів вимогам законодавства" щодо розкриття норм "законодавства" з чіткою конкретизацією їх змісту;
- фактичного ототожнення надання висновку з оцінки впливу на довкілля, у якому визначена недопустимість провадження планової діяльності, з процедурою відмови у видачі висновку з оцінки впливу на довкілля, оскільки за наслідками вказаних рішень планована діяльність не реалізується;
- можливості інформування суб’єктів господарювання про наявність зауважень та пропозицій уповноважених органів, за результатами консультацій, а також порядок їх отримання і врахування при здійсненні оцінки впливу на довкілля щодо планованої діяльності.
Цікаво, Олена Крамаренко, Марина Шумкус:
- чи розуміють євроексперти, що в Україні своя процедура ОВД, далека від європейської?
- на які дані посилається профільне міністерство, вказуючи в графі "Вплив реалізації акта на заінтересовану сторону (підприємства) - позитивний?
В кого є дані, на що опирається такий висновок? Хто його дав?
Питання знатокам – раз під час війни в Україні є потреба (на думку чиновників) ускладнити процедури, коли Європа їх спрощує – як від цього виграє довкілля?
Воно – зацікавлена сторона?
Яку позицію щодо цього мають Олексій Кучер, Соломія Старосольська, Олег Бондаренко, Олена Криворучкіна, Руслан Стрілець, Ольга Стефанішина, Юлія Свіриденко?
Чи встигли проаналізувати пропоновані зміни Ольга Бойко, Людмила Кріпка, Світлана Березіна, Андрій Коношенков, Артем Петренко, Сергій Біленький та ін?