Торік в Івано-Франківській області побудували під'їзну автомобільну дорогу до прохідної І блоку Бурштинської ТЕС з використанням відходів виробництва, а саме - золи.
Днями фахівці ДП "ДерждорНДІ" оцінили технічний стан експериментальної ділянки автомобільної дороги. Світлини того, який вигляд вона має нині, опублікували на фейсбук-сторінці підприємства.
Зазначається, що експеримент полягав у додаванні до окремих шарів конструкції дорожнього одягу (КДО) золи.
Наприклад, на 1-й ділянці (200 м) КДО передбачала чотири шари: 26 см ЩПС С5, яка містить 30 % вологої золи з гідровідвалу; 12 см ЩПС, укріпленої цементом, яка містить 25 % вологої золи з гідровідвалу, та два шари завтовшки 12 см, суміш бітумо-мінеральна з повною заміною мінерального порошку на суху золу винесення.
На 2-й ділянці (700 м) конструкція дорожнього одягу передбачала влаштування двох шарів, загальною товщиною 12 см, суміш бітумо-мінеральну з повною заміною мінерального порошку на суху золу винесення.
Науково-технічний супровід здійснював Державний дорожнiй науково-дослiдний iнститут iменi М.П. Шульгiна.
В інституті зробили висновок, що півроку експлуатації, зокрема зимовий період, показали, що ділянка перебуває в хорошому стані.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, компанія "ДТЕК Енерго" побудувала 900 м дороги в районі Бурштинської ТЕС з використанням золошлаків – продукту згоряння вугілля.
Нагадаємо, що бізнес-спільнота закликала державу стимулювати використання відходів теплових електростанцій (ТЕС) і теплоелектроцентралей (ТЕЦ) в автодорожньому будівництві.
Додамо також, що група "Метінвест" надала допомогу в будівництві й ремонті доріг селу Красна Поляна в Донецькій області й дачному кооперативу "Вогник", який розташований у Дніпрі. А саме маріупольські комбінати відвантажили на безплатній основі 8000 тонн металургійного шлаку для відновлення та благоустрою доріг.