Coca-Cola та ще 4 лідерів у забрудненні пластиком закликали “очиститися” hospitalityandcateringnews.com

Coca-Cola та ще 4 лідерів у забрудненні пластиком закликали “очиститися”

Катерина Бєлоусова

У 2019 році Coca-Cola випускала приблизно 200 000 одноразових пляшок щохвилини. Це означає, що компанія відповідає за п’яту частину всього світового виробництва ПЕТ

5 найбільших забруднювачів пластику, а саме компанії Coca-Cola, PepsiCo, Nestle, Unilever і Procter&Gamble, закликали боротися з пластиковим забрудненням та перейти з одноразової упаковки на системи повторного використання та заправки.

З таким відкритим листом, за координацією City to Sea, звернулися понад 400 організацій по всьому світу, зокрема Greenpeace, ​​Жіночий інститут і Мусульманська рада Британії, повідомляє Hospitality & Catering News.

Підписанти закликали керівників корпорацій розглянути екологічні та соціальні впливи, а також вплив на здоров’я людей їхнього пластику, зокрема на громади на глобальному Півдні.

Опитування у Великобританії показало, що 64% респондентів вважає, що великі бренди роблять не достатньо для боротьби з пластиковим забрудненням, а 65% кажуть, що супермаркети чи бренди роблять не достатньо, щоб забезпечити доступне багаторазове заповнення або варіанти без упаковки для клієнтів.

"Упаковка багаторазового заповнення – це рішення для пластикового забруднення, але ми повинні переконатися, що вона доставляється у доступний для всіх спосіб", – сказала Наталі Фі, генеральна директорка і засновниця City to Sea.

Підписанти відкритого листа заявили, що для того, щоб компанії змінили свою репутацію з "великого забруднення" до "великого рішення", їм необхідно:

  • Розкрити повний обсяг їх пластикового сліду, що є основною частиною підзвітності та важливо для зменшення свого пластикового сліду. Звіт має бути за кількістю та вагою.
  • Зменшити кількість пластику, який вони використовують та встановити амбітні, прозорі цілі та плани дій щодо їх досягнення. 
  • Перевинайти свою упаковку, щоб зробити її придатною для поповнення та повторного використання в доступний для всіх спосіб.

В матеріалі зазначили, що пластик додасть в атмосферу понад 850 мільйонів метричних тонн парникових газів за один рік, а виробництво пластику, як очікується, зросте на 40% протягом наступного десятиліття. Це може посилити кліматичну катастрофу.

Компанії Coca-Cola, PepsiCo, Nestlé, Unilever і Procter & Gamble купують упаковку у виробників, які постачають пластикову смолу або нафтохімічні продукти від таких компаній, як ExxonMobil, Shell, Chevron Phillips, Ineos і Dow.

В матеріалі зазначили, що Coca-Cola чотири роки поспіль визнається найбільшим забруднювачем пластику. Так у 2019 році компанія випускала приблизно 200 000 одноразових пляшок щохвилини. Це означає, що вони відповідають за п’яту частину всього світового виробництва ПЕТ.

“Попри оголошення амбітних цілей повторного використання, поки що не було жодних доказів того, що це призвело до зменшення у пластиковому забрудненні, викликаному їх продукцією”, – зазначили в матеріалі.

Фі пояснила, що доступне багаторазове використання та багаторазова упаковка цих великих компаній-забруднювачів, можуть зіграти велику роль у боротьбі з пластиковим забрудненням.

"Ми робимо своє – збираємо пластикові відходи, миємо їх, сортуємо, упаковуємо в пакети, але промисловість не робила свого. Через The Big Plastic Count і цей відкритий лист до великих забруднювачів ми викриваємо, що ми не можемо просто переробити свій вихід із пластикової кризи – це хибне рішення, яке не працює, і воно ніколи не спрацює самостійно. Настав час промисловості та уряду діяти. Їм потрібно виробляти набагато менше пластику, припинити витрачати пластик, який вони роблять, і припинити викидати наші відходи в інші країни. Щоб це сталося треба створити багаторазову упаковку, яка підходить кожному", – сказала Майя Дарлінгтон, учасниця кампанії Greenpeace UK.

Нікі Амос, голова комітету зі зв'язків з громадськістю Національної федерації жіночих інститутів, зазначила, що потрібно набагато більше дій, щоб покласти край припливній хвилі пластику, яка псує зелені насадження, забруднює річки та океани та загрожує дикій природі.

“Нам потрібні узгоджені дії з боку найбільших забруднювачів пластику, якщо ми хочемо вирішити цю проблему. Ми хочемо, щоб промисловість і уряд разом вжили термінових та амбітних заходів для скорочення використання пластику, встановлюючи цілі щодо зменшення кількості пластику та звітування про прогрес, а також розробляючи інноваційну нову упаковку, щоб уникнути використання пластику в першу чергу", – сказала вона.

Нагадаємо, Greenpeace закликав Pepsi “перемогти” Coca-Cola в боротьбі з пластиком.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, нафта і пластик утворили новий тип забруднення з невідомими наслідками.

Читайте також
Вчені знайшли несподіване джерело мікропластику, присутнє в кожній оселі
Вчені знайшли несподіване джерело мікропластику, присутнє в кожній оселі

До цього часу ніхто особливо не звертав увагу на побутові губки, як потужних постачальників крихітних часток пластику у довкілля

Вчені розповіли, пластик якого кольору більш небезпечний для людей та довкілля
Вчені розповіли, пластик якого кольору більш небезпечний для людей та довкілля

Вони також дали рекомендації виробникам, дизайнерам і споживачам

Українців закликають відмовитись від штучних квітів у поминальні дні
Українців закликають відмовитись від штучних квітів у поминальні дні

Живі квіти та рослини будуть виглядати ефектніше і, голове, не будуть нести ніякої шкоди довкіллю

Українців закликають відмовитися від штучних квітів на кладовищах: які причини
Українців закликають відмовитися від штучних квітів на кладовищах: які причини

Низка громад вже заборонила штучні квіти на своїх територіях