У Брюсселі стейкхолдерам представили нові Правила оцінки екологічного сліду продукції (Product Environmental Footprint Category Rules – PEFCR) для одягу та взуття.
Про це інформує Європейська комісія.
Ці правила запроваджують науково обґрунтований та неупереджений метод оцінки впливу одягу та взуття на навколишнє середовище протягом усього їхнього життєвого циклу: від видобутку сировини, виробництва та логістики до використання та закінчення терміну служби.
Нові норми розробляли протягом 5 років. У роботі над ними брали участь представники промисловості, неурядових організацій, національних органів та Єврокомісії.
Посадовці стверджують, що нові правила однаково ставляться до всіх матеріалів і не надають перевагу жодному конкретному виду продукції чи волокну. Вони пропонують компаніям послідовний, неупереджений метод вимірювання їхнього впливу на навколишнє середовище.
Цілі нових Правил:
- допомогти бізнесу визначити, де можна досягти покращень;
- заохотити більш стійкі практики дизайну та виробництва;
- підтримати перехід ЄС до конкурентоспроможної економіки замкненого циклу.
В Єврокомісії розповідають, що ці Правила будуть вдосконалюватися в майбутньому. Так, до них включать такі фактори, як розсіювання мікропластику та вплив на біорізноманіття.
Ця ініціатива підтримує Стратегію ЄС щодо сталого та циркулярного текстилю та узгоджується з Регламентом щодо екодизайну для сталої продукції, який спрямований на створення більш довговічної, ремонтопридатної та ресурсоефективної продукції.
Як нещодавно повідомляла ЕкоПолітика, уряди ЄС близькі до узгодження мети щодо вмісту переробленого пластику у нових авто.