Український бізнес уже впроваджує принципи циркулярної економіки shutterstock

Український бізнес уже впроваджує принципи циркулярної економіки

Валентина Гембарська

У компанії стверджують, що напрям має значні перспективи

Компанія Recycling Solutions першою в Україні відвантажила на експорт до Польщі перші 2 вагони сухої золи, яка активно використовується для декарбонізації промисловості.

Про це сказано на Facebook сторінці компанії.

Суха зола є побічним продуктом теплоенергетичної галузі, що широко застосовується у виробництві бетону, газобетону, цементу та будівельних сумішей.

"Експорт сухої золи був раніше неможливий, тому що в Україні відсутні термінали для її перевалки. Оскільки зола, як і цемент, є летючою сировиною, її занадто дорого пакувати і не можна відкрито перевантажувати", — розповів Юрій Корнілов, менеджер зі збуту, що реалізував проєкт.

Він нагадав, що у 2023 році в ЄС стартувала програма зі скорочення забруднюючого виробництва та закриття ТЕС.

"Ми відчули, що може виникнути попит на суху золу, і почали ретельну підготовку, досліджуючи логістику, маршрути доставлення та можливі методи перевалки. Нашим першим клієнтом став один із місцевих цементних заводів. Разом ми знайшли метод і технічне рішення, щоб здійснити перше пробне відвантаження", — додав Корнілов.

У компанії стверджують, що напрям має значні перспективи, а Україна може стати одним з основних джерел сировини для виробництва цементу в таких країнах, як Польща, Словаччина та Румунія.

Наразі в Україні накопичено понад 250 млн т відходів ТЕС.

Як повідомляла ЕкоПолітика, власник перепелиної ферми замкнутого циклу "Миколай" Микола Кузьменко розповів, що завдяки біогазовій установці на фермі пташиний послід щодня переробляють на 200 м3 газу.

Читайте також
В ЄС оцінили свої успіхи у запровадженні циркулярної економіки
В ЄС оцінили свої успіхи у запровадженні циркулярної економіки

За словами аналітиків, матеріальні потоки в ЄС ще не є повністю циркулярними

ЄС далекий від досягнення своєї мети – подвоїти рівень циркулярності до 2030 року, – Шейх
ЄС далекий від досягнення своєї мети – подвоїти рівень циркулярності до 2030 року, – Шейх

Серед причин – лінійне мислення споживачів і бізнес-лідерів

В Індії “набирає обертів” галузь переробки старих авто
В Індії “набирає обертів” галузь переробки старих авто

Очікується, що виробництво брухту з відпрацьованих авто сягне 4,6 млн тонн у 2023 фінансовому році та 7,30 млн тонн до 29-30 років