У водах Миколаївського порту вміст нафти після аварії зашкалював у 16 разів

У водах Миколаївського порту вміст нафти після аварії зашкалював у 16 разів

Катерина Бєлоусова

На наступний день після аварії вміст нафтопродуктів перевищив норму у 7-8 разів

Екоінспектори 19 січня виявили у водах Миколаївського морського порту перевищення вмісту нафтопродуктів у 15–16 разів.

Причиною забруднення стало те, що 15 січня затонуло судно-земснаряд Ginger, повідомляє Державна екологічна інспекція Південно-Західного округу у Facebook.

Зазначається, що після аварії екоінспектори обстежили територію порту та відібрали проби води 16 січня. Лабораторний аналіз показав перевищення вмісту нафтопродуктів в 7-8 разів.

“Інспекцією надані запити щодо вжиття заходів із ліквідації забруднення”, – наголосили у повідомленні.

Як відомо, одна з основних небезпек від розливу нафти полягає у тому, що вона утворює на поверхні дуже тонку плівку. Це не дозволяє кисню проникати у воду, а отже призводить до задухи водних організмів.

Нагадаємо, у грудні у Миколаєві екоінспектори виявили забруднення узбережжя Бузького лиману у мікрорайоні Намив нафтопродуктами, концентрація яких перевищила допустимі норми у 6 разів. Ймовірно, чорна піна на узбережжі утворилася від сажі з асфальтного заводу.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, у жовтні екоінспектори провели перевірку на Великій Українській, або ж Чиловій, косі у регіональному ландшафтному парку "Тилігульський" на Миколаївщині, яке влітку стало популярним місцем відпочинку. Адміністрація парку допустила значне антропогенне навантаження, а також забруднення та засмічення території.

Читайте також
Названо екологічні наслідки ракетного удару по ДніпроГЕСу
Названо екологічні наслідки ракетного удару по ДніпроГЕСу

Орієнтовні збитки від забруднення нафтопродуктами сягнули 159 тисяч гривень

Виробництво одягу, ліків та техніки стає ключовим рушієм попиту на нафту – МЕА
Виробництво одягу, ліків та техніки стає ключовим рушієм попиту на нафту – МЕА

Раніше нафту масово використовували для транспортного сектору, однак наразі для нього розвивають екологічні альтернативи