У Німеччині “вийшли на дороги” перші в світі водневі поїзди goodnewsnetwork.org

У Німеччині “вийшли на дороги” перші в світі водневі поїзди

Катерина Бєлоусова

Регіональний залізничний оператор LNVG більше не купуватиме дизель-потяги

У Німеччині дизельні поїзди регіонального сполучення LNVG замінили на перші в світі потяги на 100% водневому двигуні від французької компанії Alstom.

Потяг може проїхати 1000 кілометрів, перш ніж потребуватиме дозаправки, тобто заправка не буде потрібна до завершення обслуговування в кінці дня, повідомляє Good News Network.

Потяг буде курсувати між містами Куксхафен, Бремерхафен, Бремерверде та Букстехуде у Нижній Саксонії.

В матеріалі зазначили, що у Німеччині та США на деяких регіональних лініях досі використовуються локомотиви з дизельними двигунами. Через це пасажири у вагонах і на станціях піддаються більшому впливу шкідливих забруднювачів повітря, зокрема оксиду азоту, ніж біля жвавого перехрестя в місті.

Окрім негативного впливу на здоровʼя, дизельні локомотиви мають вищі витрати на викиди та рухаються з меншою швидкістю.

Всередині паливних елементів потягу Alstom водень, що зберігається на даху, поєднується з киснем. В результаті реакції виробляється енергія і утворюється лише вода.

"Ми більше не будемо купувати дизель-потяги, щоб зробити ще більше для боротьби зі зміною клімату, – сказала Кармен Швабле, речниця LNVG. – Ми також переконані, що дизель-потяги більше не будуть економічно життєздатними в майбутньому".

В матеріалі також зазначили, що Alstom веде переговори про поставки таких потягів в США, оскільки країна продовжує використовувати дизельні локомотиви через величезні відстані і дорогу електрифікацію залізничних ліній.

Нагадаємо, розвиток водневого сектору вимагатиме мінімізації витоків Н2, щоб зберегти максимальні кліматичні переваги, адже його взаємодія з іншими забруднювачами приблизно в 11 разів перевищує потенціалі глобального потепління вуглецю.

Як повідомляє ЕкоПолітика раніше, в США законопроєкт про скорочення інфляції включає податкові пільги для виробництва “зеленого” водню за найнижчою у світі ціною $0,73 за кілограм.

Читайте також
Єврокомісія виділила 1,4 млрд євро на інноваційні проєкти у галузі водневого транспорту
Єврокомісія виділила 1,4 млрд євро на інноваційні проєкти у галузі водневого транспорту

Вони є дуже амбітними, оскільки спрямовані на розробку технологій і процесів, які виходять за межі сучасних технологій

На Одещині побудують завод із виробництва "зеленого" водню
На Одещині побудують завод із виробництва "зеленого" водню

Бізнес в промислових масштабах планує виробляти екологічне пальне

США витратить $750 мільйонів на виробництво зеленого водню
США витратить $750 мільйонів на виробництво зеленого водню

Це допоможе досягти мети щодо зменшення вартість виробництва зеленого водню до $1 за кілограм