У Німеччині дизельні поїзди регіонального сполучення LNVG замінили на перші в світі потяги на 100% водневому двигуні від французької компанії Alstom.
Потяг може проїхати 1000 кілометрів, перш ніж потребуватиме дозаправки, тобто заправка не буде потрібна до завершення обслуговування в кінці дня, повідомляє Good News Network.
Потяг буде курсувати між містами Куксхафен, Бремерхафен, Бремерверде та Букстехуде у Нижній Саксонії.
В матеріалі зазначили, що у Німеччині та США на деяких регіональних лініях досі використовуються локомотиви з дизельними двигунами. Через це пасажири у вагонах і на станціях піддаються більшому впливу шкідливих забруднювачів повітря, зокрема оксиду азоту, ніж біля жвавого перехрестя в місті.
Окрім негативного впливу на здоровʼя, дизельні локомотиви мають вищі витрати на викиди та рухаються з меншою швидкістю.
Всередині паливних елементів потягу Alstom водень, що зберігається на даху, поєднується з киснем. В результаті реакції виробляється енергія і утворюється лише вода.
"Ми більше не будемо купувати дизель-потяги, щоб зробити ще більше для боротьби зі зміною клімату, – сказала Кармен Швабле, речниця LNVG. – Ми також переконані, що дизель-потяги більше не будуть економічно життєздатними в майбутньому".
В матеріалі також зазначили, що Alstom веде переговори про поставки таких потягів в США, оскільки країна продовжує використовувати дизельні локомотиви через величезні відстані і дорогу електрифікацію залізничних ліній.
Нагадаємо, розвиток водневого сектору вимагатиме мінімізації витоків Н2, щоб зберегти максимальні кліматичні переваги, адже його взаємодія з іншими забруднювачами приблизно в 11 разів перевищує потенціалі глобального потепління вуглецю.
Як повідомляє ЕкоПолітика раніше, в США законопроєкт про скорочення інфляції включає податкові пільги для виробництва “зеленого” водню за найнижчою у світі ціною $0,73 за кілограм.