Уряд Данії вирішив запровадити пасажирський екологічний податок на авіаперевезення, який поступово вводитиметься з 2025 (70 данських крон – $10,2) по 2030 рік (100 данських крон – $14,64).
Кошти від збору витрачатимуть на декарбонізацію авіації Данії та розвиток зелених технологій у регіоні, повідомляє Міністерство транспорту Данії.
Зазначається, що зелена трансформація авіації Данії передбачає створення зелених внутрішніх маршрутів у 2025 році та повністю екологічного внутрішнього авіасполучення у 2030 році. Окрім того, частину цих коштів також спрямують на підвищення щорічних виплат 300 тисячам найменш заможних пенсіонерів Данії на 4800 крон з 2025 року.
В повідомленні підкреслили, що розмір зеленого податку залежатиме від тривалості рейсу. З 2030 року 50 датських крон ($7,3) стягуватиметься за внутрішні поїздки та поїздки в межах Європи. На маршрутах середньої та дальньої відстані збір сягатиме 310 ($45,4) та 410 ($60) датських крон.
“Це справді хороша угода, яка допомагає стимулювати зелений розвиток у регіоні, який створює надто багато викидів CO2. Пасажирський збір дає нам можливість підтримувати зелені технології та створювати зелений внутрішній маршрут. Водночас ми матимемо можливість підвищити чек за віком для найменш забезпечених пенсіонерів”, – сказав міністр податків Данії Єппе Бруус.
Міністр транспорту Томас Даніельсен підкреслив, що така стратегія також підтримуватиме невеликі регіональні аеропорти. Адже вони важливі для згуртованості та доступності громад.
Нагадаємо, Єврокомісія підтримала угоду між Європарламентом та Радою ЄС щодо декарбонізації авіації, а саме зобовʼязання постачальників змішувати стале авіаційне паливо (SAF) з гасом у все більшій кількості з 2025 року.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, американська компанія Universal Hydrogen провела тестовий політ на 40-містному пасажирському регіональному авіалайнері з використанням водневих паливних елементів.