Для рекламної кампанії серіалу "Токсичне місто" компанія Netflix використала незвичайні білборди, зображення на яких стає неможливо побачити, якщо датчики фіксують погану якість повітря.
Про це компанія повідомила у мережі Х.
У такий спосіб Netflix підіймає одну з гострих проблем сьогодення – забруднення повітря.
Рекламні білборди використовують дані в режимі реального часу, щоб показати якість повітря по всій країні. Якщо якість повітря хороша, перехожі бачать чіткий постер серіалу.
“Якщо якість повітря погана, ми жертвуємо нашими білбордами, щоб покрити їх хмарою білого диму. Те, що ви цього не бачите, не означає, що цього не відбувається”, – йдеться у пості компанії.
Ось як це виглядає:
Today only, Toxic Town billboards are using real time data to show what air quality is like across the country.
If the air quality is “good” you will see a full poster for the series. If the air quality is “poor”, we are sacrificing our billboards to be covered in a cloud of… pic.twitter.com/7qmJHLmLDm
— Netflix UK & Ireland (@NetflixUK) March 4, 2025
Ця кампанія підкреслює жахливу реальність: те, що люди не завжди можуть побачити забруднення, не означає, що воно не впливає на життя.
Серіал "Токсичне місто" розповідає про життя трьох матерів, які дізнаються, що їхні діти народилися з різними фізичними вадами через вплив токсичних відходів у їхньому місті.
Today only, Toxic Town billboards are using real time data to show what air quality is like across the country.
If the air quality is “good” you will see a full poster for the series. If the air quality is “poor”, we are sacrificing our billboards to be covered in a cloud of… pic.twitter.com/7qmJHLmLDm
— Netflix UK & Ireland (@NetflixUK) March 4, 2025
Нагадаємо, 24 лютого ЕкоПолітика повідомляла про те, що у Києві та околицях спостерігався високий рівень забрудненості повітря.