Внутрішня вуглецева біржа Індонезії відкрила торгівлю для іноземних учасників, в угодах вже взяли участь 9 іноземних покупців.
Про це повідомляє Bloomberg.
Перша офіційна вуглецева біржа в Індонезії IDX Carbon діє на Індонезійській фондовій біржі. Вона почала пропонувати внутрішні кредити від 5 проєктів з виробництва енергії, що належать комунальному підприємству PT Perusahaan Listrik Negara (PLN).
20 січня IDXCarbon опублікувала список з понад 1,7 млн внутрішніх вуглецевих кредитів. Індонезійські дозволені вуглецеві кредити генеруються завдяки зусиллям з підвищення енергоефективності на об'єктах PLN, включаючи газові електростанції та мінігідроелектростанції.
Як повідомив місцевим ЗМІ президент Індонезійської фондової біржі Іман Рахман, біржа очікує, що цього року обсяги торгівлі квотами на викиди вуглецю сягнуть від 500 000 до 750 000 тонн, включаючи як внутрішніх, так і міжнародних покупців.
Плани на майбутнє
За словами міністра охорони навколишнього середовища Ханіфа Фейсола Нурофіка, Індонезія планує додати вуглецеві кредити, пов'язані з лісовим господарством та землекористуванням, вже в березні. Ці кредити, отримані від проєктів зі збереження торфовищ та лісовідновлення, ймовірно, будуть продаватися за вищою ціною, ніж наявні продукти, говорить чиновник.
Президент країни Прабово Субіанто, який прагне отримати мільярди доларів доходу від вуглецевого сектору, пообіцяв прискорити на 10 років реалізацію поточної мети країни – досягти нульового рівня викидів до 2060 року.
За даними BloombergNEF, Індонезії знадобляться інвестиції в розмірі $3,8 трлн у відновлювану енергетику, потужності електромереж та електромобілі, щоб до середини століття знизити до нуля свої викиди.
Місце Індонезії на ринку
У виданні впевнені, що країна прагне відновити свої позиції як основного центру компенсацій викидів вуглецю в Південно-Східній Азії та залучити більше інвестицій для місцевих кліматичних дій.
Вуглецеві центри Південно-Східної Азії
Індонезія була одним з найбільших постачальників добровільних вуглецевих квот в Азії до того, як експорт був обмежений у 2022 році. Дані, зібрані BNEF, свідчать, що такі компанії, як Volkswagen AG та Shell Plc, були одними з найбільших покупців національних квот.
З моменту свого запуску у вересні 2023 року IDXCarbon страждає від слабкого попиту, частково через затримки Індонезії у впровадженні системи торгівлі квотами на викиди.
Рішення Індонезії відкрити ринок було прийнято після того, як на кліматичному саміті COP29 у листопаді було досягнуто домовленості щодо правил торгівлі між країнами та дозволу країнам використовувати кредити для досягнення своїх кліматичних цілей.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, Японія хоче досягнути нульових викидів СО2 до 2050 року.