Італійська компанія Ferrari прискорює свій перехід на відновлювану енергію, закриваючи тригенераційну газову електростанцію на своєму заводі в Маранелло на три місяці раніше від запланованого терміну.
Про це повідомляє портал ESG News.
Деактивація тригенератора, що працював на газовому паливі з 2009 року, дозволить Ferrari скоротити викиди CO₂ в Scope 1 і 2 на 60%. Крім того, споживання метану зменшиться на 70%, що значно знизить вуглецевий слід заводу.
Для того, щоб забезпечити безперебійне постачання електроенергії на виробництво, компанія подвоїть потужність своїх фотоелектричних систем із нинішніх 5 МВт до 10 МВт до 2030 року. Це розширення збільшить частку самостійно виробленої відновлюваної енергії на заводі в Маранелло. На даний час відновлювані джерела енергії (ВДЕ) покривають 40% потреб заводу в енергії разом з угодами про закупівлю електроенергії з відновлюваних джерел (PPA).
Ferrari вже модернізувала свою електричну інфраструктуру, зокрема, провела повну реконструкцію електричної підстанції та встановила три нових трансформатори потужністю 40 МВА.
Ці вдосконалення сприяють інтеграції зростаючої кількості ВДЕ та забезпечують стабільне енергопостачання.
"Це означає, що ми більше не будемо використовувати газ для виробництва електроенергії на цьому заводі, а будемо використовувати електроенергію з відновлюваних джерел", – сказав Бенедетто Вінья, генеральний директор Ferrari.
У 2023 році виробник скоротив загальне споживання енергії на 4% порівняно з 2022 роком – з 1580 до 1 520 ТДж. Комплексний підхід Ferrari включає не лише використання ВДЕ, а й будівництво заводу з виробництва паливних елементів та спорудження енергоефективних будівель.
Раніше ЕкоПолітика писала про те, що Uber закликав ЄС заборонити автомобілі з ДВЗ для корпоративних автопарків до 2030 року. Також ми повідомляли, що автовиробники відтерміновують повний перехід на електрокари.