Національна екологічна платформа “ЕкоСистема” відновила роботу після тимчасового припинення надання послуг 22 вересня.
Про це повідомляє пресслужба Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України.
У міністерстві повідомили, що усі технічні налаштування та юридичні процедури завершені, і сервіси працюють стабільно. Зокрема, усі дані користувачів збережені. Зупинка роботи "ЕкоСистеми" призвела до ускладнення ведення бізнес-процесів та господарської діяльності, а також громадяни не могли отримати інформацію про екологічні загрози під час війни.
Зокрема, Мінекономіки офіційно не зазначало причину зупинки надання послуг на платформі "ЕкоСистема". Натомість представники організації SaveDnipro вважають, що причиною можливої зупинки роботи “ЕкоСистеми” була ліквідація Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України.
Що таке платформа “ЕкоСистема”
“ЕкоСистема” – це державна онлайн-платформа, що об’єднує 38 екологічних реєстрів і надає 25 адміністративних послуг у сфері довкілля. Через неї громадяни та бізнес можуть отримувати дозволи, подавати звітність і перевіряти дані про стан довкілля – без черг і паперів.
Інтерфейс Єдиної екологічної платформи "ЕкоСистема"

Фото: eco.gov.ua
Нагадаємо читачам ЕкоПолітики, що 22 вересня Державна платформа “ЕкоСистема” зупинила надання адміністративних послуг.
За словами представників організації SaveDnipro, у серпні вони направили колективне звернення до міністра економіки Олексія Соболєва та міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, в якому попередили про ризики зупинки роботи Єдиної екологічної платформи “ЕкоСистема”.