British Steel почала масштабне дослідження використання зеленого водню shutterstock.com

British Steel почала масштабне дослідження використання зеленого водню

Олена Яценьо

Компанія виграла держфінансування

Виробник сталі British Steel запустив велике дослідження про використання зеленого водню в прагненні компанії декарбонізувати свою діяльність і виробництво сталі з досягненням нульового рівня викидів.

Компанія поставила ціль, згідно з якою вона до 2050 року буде постачати сталь із нульовою чистотою та значно зменшить інтенсивність викидів CO2 до 2030 та 2035 років, пише The Northern Echo.

Амбітні плани компанії підтримав уряд Великобританії, який надав фінансування на техніко-економічне обґрунтування переходу від природного газу до зеленого водню як джерела палива для печей для повторного нагріву.

Якщо дослідження матиме успіх, British Steel проведе демонстрацію промислового масштабу, на якій можна буде побачити, як технологію розробляють і впроваджують на всіх її підприємствах, зокрема на основній виробничій базі в Сканторпі. Його також можуть прийняти інші британські сталеливарні підприємства.

"Як енергоємна галузь із викидами, які важко зменшити, металургійна промисловість пропонує потенціал для значної економії викидів CO2 коштом переходу з природного газу на водень", – сказав директор з охорони навколишнього середовища та сталого розвитку у British Steel Лі Адкок.

Він також сказав, що компанія надзвичайно вдячна за підтримку уряду і з нетерпінням чекає на співпрацю зі своїми партнерами, щоби зменшити вуглецеву інтенсивність своїх операцій. "Це дасть нам змогу виробляти екологічно чисту сталь, яку потребує суспільство", – додав гендиректор.

Зазначається, що British Steel виграла фінансування на дослідження від портфеля інновацій із нульовим рівнем чистого нуля (NZIP) уряду Великобританії. Фінансування NZIP від ​​Департаменту бізнесу, енергетики та промислової стратегії (BEIS) забезпечує підтримку низьковуглецевих технологій і систем.

Нині зі своїми партнерами British Steel проводить шестимісячне дослідження на основі операцій на заводі Teesside Beam Mill.

Дослідження пов’язане з проєктом Tees Green Hydrogen – новаторською схемою, яка буде використовувати зелену електрику із сусідньої морської вітряної електростанції Teesside разом із новою сонячною фермою, яку EDF Renewables UK має намір побудувати поблизу Редкара, для живлення свого водневого електролізера.

Tees Green Hydrogen забезпечить місцевих бізнес-клієнтів воднем для підтримки зусиль із декарбонізації та значного зниження промислового забруднення.

"У рамках техніко-економічного обґрунтування EDF UK R&D проведе техно-економічну оцінку методології та практичності доставки зеленого водню для переходу палива в процес виробництва сталі, і British Steel оцінить технічні наслідки зміни палива як на продукт, так і на процес", – зазначив керівник відділу досліджень і розробок British Steel, доктор Ґері Гарріс.

Партнери разом проведуть оцінку економічної доцільності та впливу на навколишнє середовище переходу з природного газу на водень у визначених аспектах виробництва сталі. Інститут обробки матеріалів та UCL також відіграватимуть певну роль у допомозі в оцінці продукту та життєздатності процесу для British Steel.

"Оскільки ми прискорюємо енергетичну незалежність Сполученого Королівства, стимулюючи виробництво чистої, домашньої та доступної енергії, дуже важливо, щоб наші галузі зменшили свою залежність від викопного палива", – сказав міністр енергетики та зміни клімату Ґреґ Гендс.

На його думку, ці інвестиції допоможуть їм не тільки скоротити викиди, але й заощадити гроші на рахунках за електроенергію, а також підтримати робочі місця, заохочуючи зелені інновації у Великобританії.

Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що італійська металургійна компанія Acciaierie Bertoli Safau (ABS), яка являє собою підрозділ виробника обладнання Danieli, та її та його хорватська "дочка" ABS Sisak інвестують €200 мільйонів у забезпечення конкурентоспроможного та екологічного виробництва сталі на заводі в Хорватії.

Читайте також
Іспанський стартап отримав фінансування для дешевого транспортування водню
Іспанський стартап отримав фінансування для дешевого транспортування водню

Транспортування водню може коштувати в три рази більше, ніж його виробництво

Експерти пояснили, чому водень набирає все більшої світової популярності
Експерти пояснили, чому водень набирає все більшої світової популярності

Більшість країн світу виділяють водень як один із ключових елементів у скороченні викидів парникових газів від споживання енергії

HOYER Group розширить послуги з постачання водню
HOYER Group розширить послуги з постачання водню

Компанія прагне збільшити кількість заправних станцій, які обладнають свої об'єкти устаткуванням для заправки воднем

Як використання водню може стимулювати розвиток промисловості в Україні
Як використання водню може стимулювати розвиток промисловості в Україні

Доцільним є розвиток водневої економіки, який базується на розбудові системних кластерів