Дослідження американського сайту AutoinsuranceEZ показали, що ризик пожежі в електромобілі у 60 разів менший, ніж у бензиновому авто.
У той же час гібриди є найбільш пожежонебезпечними – спалахують вдвічі частіше, ніж бензинові моделі і в 120 разів частіше електрокарів, повідомляє ЕлектроВести.
Таких висновків дійшли експерти проаналізувавши дані страхових компаній та американської Національної ради з безпеки на транспорті.
Дослідження показали, що за 2021 рік сталося 199 532 пожежі внаслідок ДТП або з інших причин у бензинових авто, 16 051 – у гібридах та лише 52 – в електромобілях.
“За статистикою на 100 тис. електрокарів у середньому припадає 25,1 пожежі. Для порівняння, на 100 тис. бензинових автомобільних пожеж зафіксовано 1529,9. Найнебезпечнішими ж виявилися гібриди – 3474,5 пожеж на 100 тис. авто”, – сказано у матеріалі.
Однак гасити електрокари та гібриди з літій-іонними батареями складніше. Їх необхідно заливати величезною кількістю води та після ліквідації пожежі ще добу контролювати температуру батареї, щоб горіння не відновилося.
Також бензинові авто переважають серед моделей, що потрапили під відгук через пожежонебезпечні дефекти:
- Hyundai Elantra (бензин) – 430 000 відкликаних авто;
- Kia Sportage та Cadenza (бензин) – 308 000;
- Honda Odyssey (бензин) – 250 000;
- Genesis G80 (бензин) – 95000;
- Hyundai Kona (електро) – 82 000;
- Chevrolet Bolt (електро) – 70 000;
- Chrysler Pacifica (гібрид) – 27600;
- BMW 530e/330e/X5 XDrive 45e/745e (гібрид) – 4500;
- McLaren 720S та Senna – 2800.
Нагадаємо, в Україні затвердили план заходів щодо розвитку електротранспорту.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, інноваційна технологія Ford дозволить заряджати електромобілі один від одного.