Зібралися на 09:30 на Комітет, внесли якісь зміни. Проєкт рішення написано так, що краще дочекатися змін у таблиці.
Проєкт Апена 2 Еліна Венілова зазначила, що невеличкі зміни у прогресі до євроінтеграції в цьому законі будуть. Олег Володимирович (голова екокомітету) у відповідь їх назвав ВЕЛИКИМИ!
Моя команда вважає, що 20% - це таки прогрес, але для такого масштабного законопроєкту - недостатні. Якщо ми швидко хочемо рухатися до ЄС, звісно.
Спеціально для Ольги Стефанішиної коротке резюме можливостей, яке упускаємо завтра. Не кажіть, що не попереджав. Невідповідність трьом Директивам (98 про відходи, 31 про полігон відходів, 75 про запобігання промисловому забрудненню), які він повинен утілити та які є фундаментом.
Що потрібно зробити:
1. Привести у відповідність термінологію (біовідходи, побутові відходи, рідкі відходи, збирання, полігон, полігонний газ, фільтрат, термічне оброблення, завод спалювання відходів, найкращі доступні технології та методи управління тощо), а також Додатки;
2. Викласти основні вимоги до розширеної відповідальності виробника (РВВ) відповідно до Директиви 98: РВВ здійснюється виключно через системи розширеної відповідальності виробника (виключити фразу “у тому числі”, що призведе до розблокування ухвалення законопроєктів про системи РВВ);
3. Викласти основні вимоги до полігонів та спалювання відходів відповідно до Директив 31 та 75;
4. Зробити відповідним до Директиви 98 умови для оголошення статусу припинення відходів - демонтаж або сортування відходів не є достатніми для оголошення припинення статусу відходів;
5. Прибрати подвійну систему авторизації бізнесу: залишити або дозвільну систему, або ліцензійну. Прибрати колізію із ЗУ “Про перевезення небезпечних вантажів”