1. Постановка питання — доцільність напрацювання проєкту закону. Серйозно? Це все, що могли придумати депутати екокомітету? Тобто плану реформ у сфері управління відходами (уже просто у сфері відходів) в депутатів немає. Тому вони вирішили створити робочу групу — промацати ґрунт, так би мовити?

2. Робоча група та її склад. Хто і як визначав — невідомо, але і це й не так важливо, це абсолютно в стилі екокомітету. Більшість із присутніх — помічники депутатів. Тому можна зробити висновок, хто відіграє важливу роль у процесі створення проєктів законів.

Але вся абсурдність цієї новини навіть не ці питання, а факт того, що секторальні проєкти законів "Про упаковку", "Про відпрацьовані масла", "Про  автомобілі, що вийшли з ужитку", "Про шини" вже мали бути розроблені (як проєкти законів "Про батарейки", "Про ВЕЕО") або бути в процесі розроблення (як проєкт закону "Про упаковку").

І для цього не треба створювати робочу групу, у якій беруть участь автори скандального проєкту закону 2207-1Д до другого читання і які прекрасно знають і розуміють, що без затвердженого проєкту рамкового закону "Про управління відходами" обговорювати секторальне законодавство немає сенсу.