Коментарі

Микита Гайдамаха 
Микита Гайдамаха 

Керівник проєкту Temsa в Україні

Що чекає на українських перевізників?

Про новий екологічний стандарт Euro 6

Олександр Возний
Олександр Возний

Начальник Управління екології та природних ресурсів КМДА

Місто майбутнього: в пріоритеті людина, а не авто

Кожен українець може поліпшити екологічну ситуацію, скоротивши використання авто

Олександр Возний
Олександр Возний

Начальник Управління екології та природних ресурсів КМДА

Якість повітря в Києві. Чи є причини для хвилювання?

Ситуація з атмосферним повітрям в Києві суттєво не відрізняється інших великих міст

Олександр Лимар
Олександр Лимар

Експерт із поводження з відходами в Українському інституті майбутнього

Автомобілі Києва забруднюють повітря вшестеро більше, ніж ТЕС І ТЕЦ усієї країни

Щодня на дороги Києва виїжджає приблизно 1,6 мільйона автомобілів

Ніколь Данилова
Ніколь Данилова

Голова Асоціації управління відходами

Навіщо Україні утилізаційний збір для автомобілів?

Введення утилізаційного збору, звісно, призведе до додаткових витрат із боку покупця авто

Дмитро Олійник
Дмитро Олійник

Голова Ради ФРУ

Чи зможе Україна наблизитися до Green Deal на вживаних авто?

Україна, замість того щоб використати Green Deal як шанс для українських виробників, наповнюється старим автотранспортом

Читайте також
ЄС послаблює екозаконодавство, щоб догодити бізнесу. Екологи протестують
ЄС послаблює екозаконодавство, щоб догодити бізнесу. Екологи протестують

Екоспільнота вбачає у поступках влади відмову від прогресу та ризики для довкілля

Мінус 90% викидів до 2040 року: в ЄС досягнули попередньої кліматичної угоди
Мінус 90% викидів до 2040 року: в ЄС досягнули попередньої кліматичної угоди

Для Європи це проміжний крок до нульового рівня викидів у 2050 році

Жодна компанія ще не звернулася із заявою на отримання ІДД – Мінекономіки
Жодна компанія ще не звернулася із заявою на отримання ІДД – Мінекономіки

У бізнесу є час до 8 серпня 2028 року. З 8 серпня 2029 року всі застарілі дозволи будуть анульовані