Частка європейських компаній, які дотримуються стратегій, спрямованих на досягнення кліматичних цілей, зросла з 3% у 2019 році до 23% у 2025 році.
Такі результати оприлюднила британська аналітична неурядова організація InfluenceMap після аналізу 200 найбільших європейських компаній.
Водночас за період з 2019 по 2025 рік частка компаній, які вважаються "невідповідними" напрямкам досягнення глобальних кліматичних цілей, впала з 34% до 13%.
Підтримка науково обґрунтованої кліматичної політики від європейських компаній

Зелений колір – “підтримують”, блакитний – “частково підтримують”, сірий – “змішана підтримка”, коричневий – “не підтримують”. Джерело: influencemap.org.
У звіті зазначається, що більше ніж половина компаній принаймні "частково дотримуються" шляхів, які допоможуть запобігти підвищенню температури на планеті на 1,5°C вище доіндустріального рівня до кінця століття.
"Ті, хто активно виступає проти енергетичного переходу, досягають величезної ваги в публічних дебатах. Однак це дослідження демонструє, що існує численна тиха більшість, яка підтримує декарбонізацію та просування прогресу через кліматичну політику”, – сказала аналітикиня некомерційної організації InfluenceMap Венеція Роксбург.
Дослідники відстежували залучення бізнесу до кліматичної політики через різні канали – від корпоративної звітності до консультаційних документів ЄС і дописів у соціальних мережах. Вони виявили, що "дедалі більша частина корпоративного сектору" бере участь у позитивній кліматичній адвокації.
Аналітики нагадали, що у 2019 році, коли Європейська комісія оголосила про свій "Зелений курс", лише одна з чотирьох компаній частково лобіювала цілі Паризької угоди щодо утримання планети від нагрівання на 1,5°C. Тепер ця частка подвоїлася.
Найгірші показники в рейтингу, зважені за рівнем їхньої участі в політиці, отримали польська комунальна компанія PGE, австрійська нафтогазовидобувна компанія OMV, іспанська нафтогазовидобувна компанія Repsol, іспанський оператор газотранспортної системи Enagás та німецька авіакомпанія Lufthansa.
Як днями повідомляла ЕкоПолітика, новий уряд Австрії не підтримує рекомендацію Європейської комісії щодо скорочення викидів на 90% до 2040 року.