Важливо вже сьогодні заводити на дороги України автобуси екостандарту Євро-6, – Гайдамаха

Важливо вже сьогодні заводити на дороги України автобуси екостандарту Євро-6, – Гайдамаха

Світ рухається в напрямку збереження екології. Транспорт – це один з найголовніших джерел викидів СО2

Загострення екологічних вимог у світі змушує  як державні, так і приватні компанії відповідати новітнім стандартам двигунів. Серед найбільш популярних стандартів є EURO 5 та EURO 6, які встановлюють строгі норми щодо викидів шкідливих речовин.

Впровадження євростандартів в Україні

Починаючи з 1 січня 2016 року, в Україні діє стандарт EURO 5. Він поширюється на всі імпортовані з-за кордону автомобілі, включаючи автобуси, трактори та вантажівки. Введення норм EURO 6 кілька разів відтермінували – спочатку з 01.01.2018 р. на 01.01.2020 р., а потім на 01.01.2025 р.

З 1 січня 2025 року пропуск на митну територію України та перша державна реєстрація транспортних засобів буде здійснюватися лише за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня EURO 6. Про це йдеться у ЗУ “Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів”.

До змін в законодавстві важливо готуватися вже сьогодні. Ми вивчаємо світовий досвід та розуміємо, наскільки важливо йти в ногу з часом та пропонувати ринку саме той транспорт, який буде актуальний після вступу України в ЄС. Є ймовірність, що в подальшому можуть бути запроваджені додаткові податки для транспорту, який має двигуни, що не відповідають євростандартам. Це може стати викликом для багатьох компаній, адже потрібно буде або змінювати автопарк, або сплачувати додаткові податки”, – коментує Микита Гайдамаха, керівник проекту Temsa.

Головні відмінності між стандартами EURO 5 та EURO 6

EURO 5 встановлює обмеження на викиди оксидів азоту (NOx), твердих частинок (PM) та вуглецевих оксидів (CO). Окрім того, передбачає застосування фільтрів для зменшення викидів твердих частинок, а також використання технологій зниження оксидів азоту.

EURO 6 має значно жорсткіші обмеження на викиди шкідливих речовин, включаючи оксиди азоту та твердих частинок. Передбачає використання селективного каталізатора (SCR) для зниження оксидів азоту, а також застосування фільтрів з покращеною ефективністю для зменшення викидів твердих частинок.

Temsa Prestij SX – ідеальний вибір на середні та малі дистанції

Автобус Temsa Prestij SX є чудовим прикладом транспорту, який відповідає всім вимогам стандарту EURO 6. Цей автобус оснащений надійним двигуном Mitsubishi FUSO, що забезпечує потужність, економічність та екологічність.

Основні переваги цього двигуна:

  • Економічна витрата палива: всього 15 л/100 км, що робить його вигідним для перевізників.
  • Великий міжсервісний інтервал: зменшує потребу у частих технічних оглядах та ремонтах.
  • Екологічність: відповідає стандарту EURO 6, що забезпечує мінімальний рівень викидів шкідливих речовин.

Temsa Prestij SX особливо цікавий для перевізників, які здійснюють короткотривалі маршрути за кордон. Завдяки своїм характеристикам, цей автобус забезпечує надійність, економію коштів та зменшення негативного впливу на навколишнє середовище. Відповідність стандарту EURO 6 також дозволяє безперешкодно використовувати ці автобуси у країнах з жорсткими екологічними вимогами.

Вибір автобусів з двигунами, що відповідають стандарту EURO 6, є вигідним не тільки з економічної точки зору, але й з екологічної. Це сприятиме збереженню навколишнього середовища та підвищенню якості життя. До слова, всі нові автобуси Temsa відповідають стандарту EURO 6.

Довідка:

АВТО-РЕГІОН є офіційним партнером світового виробника автобусів TEMSA (Туреччина). Компанія АВТО-РЕГІОН заснована в 2004 році і спеціалізується на поставках спецтехніки, вантажного транспорту, автобусів для міських, міжміських і туристичних перевезень.

Читайте також
Верховна Рада відтермінувала перехід на Євро-6 на 2 роки
Верховна Рада відтермінувала перехід на Євро-6 на 2 роки

Це вже друге перенесення дати після підписання Угоди про асоціацію з ЄС

В Україні пропонують відкласти впровадження Євро-6 на 2 роки
В Україні пропонують відкласти впровадження Євро-6 на 2 роки

Екологічні вимоги можуть послабити тільки для частини автотранспорту

Електрокар, побудований за допомогою яблук та грибів: як виглядає ультраекоавто
Електрокар, побудований за допомогою яблук та грибів: як виглядає ультраекоавто

За твердженням виробника, він демонструє майбутнє екологічного транспорту

Стало відомо, які авто здорожчають із 1 січня через впровадження Євро-6
Стало відомо, які авто здорожчають із 1 січня через впровадження Євро-6

До введення нових еконорм залишилося 3 місяці