При середньому споживанні 20 кВт·год на 100 км пробігу така дистанція обійдеться власнику електрокара в середньому у 370 грн.
Такий розрахунок навели аналітики Інституту досліджень авторинку.
Вони зазначили, що це на 10 грн дорожче, аніж минулого місяця.
Ціна кіловатів на чарджерах з публічним доступом
Аналітики дослідили вартість 1 кВт·год на провідних мережевих електрозарядних станціях (ЕЗС) в Україні. При “повільному” заряджанні вона коливається у межах 13,49-15,95 грн, при швидкому – від 16,99 до 18,49 грн.

Джерело: eauto.org.ua.
Середня ціна кіловат-години, отриманої через АС порт, зараз складає (округлено) 15,15 грн (+0,26 грн), через DC порт – 17,82 грн (+0,42 грн). У порівнянні з квітнем ціна за кіловат-годину у більшості операторів зросла – від 50 копійок до 1 грн.
Спеціалісти зазначили, що ціни залежать від розташування ЕЗС і можуть коливатися навіть у межах одніє мережі. Вони рекомендують уточнювати вартість у додатках операторів ЕЗС.
Вищі тарифи частіше зустрічаються на придорожніх ЕЗС, особливо якщо вони швидкісні (80-100 кВт та більше). Менші тарифи переважно на ЕЗС, які розміщені на паркінгах різних бізнесів – готелів, торгових центрів, ресторанів тощо.
Чи є економія
Фахівці зауважили: навіть якщо заряджати електроавто виключно на електрозарядних станціях (ЕЗС), це буде економніше, аніж заправити автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ).
За підрахунками аналітиків, найменш витратний варіант заправки не дуже габаритного легковика з ДВЗ, обладнаного газобалонним обладнанням (при витраті 12 л/100 км пропан-бутанової суміші), коштуватиме 430 грн. Спеціалісти зауважили, що це ще доволі оптимістичне значення. Зазвичай на практиці машини з ГБО потребують більше пального.
Бензиновий легковик при його витраті 10 л/100 км потребуватиме пального на 550 грн на цю ж дистанцію.
Як раніше розповідала ЕкоПолітика, китайський автовиробник BYD представив найшвидшу зарядку для електрокарів у світі. Вона забезпечує запас ходу авто в 470 км лише за 5 хвилин заряджання.