"Пластикові обіцянки Coca-Cola". Документальний фільм BBC
Індустрія прохолоджувальних напоїв систематично піддається нещадній критиці за використання упаковки з одноразового пластику. У 2018 році Coca-Cola, найбільший виробник таких напоїв, представила свої амбітні цілі скоротити кількість пластикової упаковки, адже цей пластик потрапляє до навколишнього середовища.За словами компанії, до 2030 року вона збиратиме на переробку по одній пляшці на кожну продану, а частка переробленого пластику у пляшках Coca-Cola збільшиться до 50%.У цьому фільмі ми детальніше розглянемо програму Coca-Cola "Світ без пластику". Чи може цей шлях стати прикладом для решти виробників напоїв? Чи план Coca-Cola покликаний лише відвернути увагу від нагальних проблем? І чи має компанія якийсь прогрес у впровадженні цього плану?